سیریک - خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک از برگزاری یک دوره خبرنگاری و خبر نویسی ویژه خبرنگاران و روابط عمومی ادارات در شهرستان سیریک خبر داد.

مصطفی کریمی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: با همکاری آموزشگاه خبرنگاران و حضور معاون مطبوعاتی و رسانه ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان به منظور آموزش حرفه ای و تخصصی خبرنگاری و آماده سازی کادر مناسب یک دوره خبر نگاری و خبر نویسی در شهرستان سیریک برگزار می شود.

وی گفت: در این برنامه آموزشی علاقه مندان به  خبرنگاری ثبت نام شده در حدود 20 ساعت آموزش خبر نگاری مقدماتی را زیر نظر اساتید و کارشناسان مجرب استانی که از 6 آبان ماه شروع می شود فرا خواهند گرفت.

کریمی زاده بیان داشت: در این دوره آموزشی بجز علاقمندان به خبرنگاری روابط عمومی ادارات شهرستان هم شرکت دارند که پس از اتمام دوره آموزشی و کسب نمره مورد نظر گواهی پایان دوره اعطاء می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک هدف از برگزاری دوره را تربیت خبری خبرنگاران بیان کرد و گفت: تداوم این دوره ها در سطح تکمیلی و پیشرفته در ماههای آینده ادامه خواهد داشت.

کریمی زاده در انتها نیز با اشاره به اینکه علاقمندان به شرکت در دوره می توانند تا پایان ساعت اداری 5 آبان ماه نسبت به ثبت نام با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک اقدام کنند.