عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی در خصوص احتمال بازگشت محمد بنا به عرصه مدیریت کشتی فرنگی گفت: با توجه به وضعیت کنونی نباید برای بازگشت و خدمت به کشتی، شرط و شروط غیر منطقی گذاشت.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: محمد بنا مرد بزرگی است که با نتایج درخشان در رقابتهای جهانی و المپیک کارنامه قابل قبولی از خود بر جای گذاشت، اما به نطر من باید برای بازگشت از رسول خادم و خصوصیات او تبعیت کند، چرا که خادم بدون هیچ ادعا و شروطی وارد گود شد و به کشتی خدمت کرد.

وی تصریح کرد: رسول خادم پس از بازیهای المپیک و در بدترین روزهای فدراسیون کشتی به خانه کشتی آمد و با توجه به بحران های مالی فدراسیون، ماند و کار کرد. متاسفانه محمد بنا این چنین عمل نکرد و تیم کشتی فرنگی را بعد از بازیهای المپیک رها کرد و رفت.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی جهان ادامه داد: پاداشی که رسول خادم برای خدمت بی ادعا و بدون شرط و شروط خود گرفت، کسب قهرمانی جهان بعد از 48 سال بود که به واقع خستگی را از تن همه در آورد. محمد بنا هم می تواند هم اکنون وارد گود شود، ولی باید متوجه باشد که فدراسیون کشتی در وضعیت کنونی جایی برای شرط و شروط باقی نگذاشته است.

جوادی در خصوص استعفای حسن رنگرز نیز خاطر نشان کرد: پس از استعفای حجت اله خطیب می شد حدس زد که حسن رنگرز هم ماندنی نیست، چراکه سرپرست جدید فدراسیون کشتی با رویکردی جدید وارد میدان شده و مطمئنا همین رویکرد جدید، تغییر و تحولات خاص خود را به همراه خواهد داشت.

وی در خاتمه گفت: خروج کشتی از بخران کنونی به مردان عمل نیاز دارد و مطمئنا افرادی می توانند در شرایط کنونی به خدمت مشغول شوند که با از خود گذشتگی، تاب تحمل روزهای سخت و بحرانی را داشته باشند.