صدور قبض 108 میلیونی حق انشعاب فاضلاب برای پروژه مسکن مهر محمودآباد، متقاضیان این طرح را شگفت زده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت آب و فاضلاب مازندران برای پروژ مسکن مهر خیابان معلم خط آهی شهر محمودآباد، اقدام به صدور سه فقره قبض انشعاب فاضلاب جمعا به مبلغ 108 میلیون تومان کرده است.
 
کوروش حبیب پور مدیرعامل اتحادیه مسکن مهر پروژه 432 واحدی خط آهی محمودآباد در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: برای احداث تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر قراردادی بین پیمانکار، اداره کل مسکن و شهرسازی منعقد شده است.
 
 
وی اظهار داشت: مدت اجرای این پروژه سه ماهه بوده است و پیمانکار 20 درصد کار را انجام داد و برای دریافت مبلغ قرارداد طبق تفاهمنامه به اداره کل مراجعه ولی مسئولان استان از پرداخت مبلغ قرارداد خودداری کردند.
 
وی عنوان کرد: با تعطیلی طرح تصفیه خانه، زمان تحویل مسکن مهر به متقاضیان به تاخیر افتاد که مشکلات زیادی برای آنان ایجاد شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: در این بین اداره آب و فاضلاب شهری مازندران سه فقره قبض انشعاب فاضلاب جمعا به مبلغ 108 میلیون تومان صادر کرده است درحالیکه این اداره هیچ قراردادی با پیمانکار ندارد و این تقاضای آنها غیرمنطقی است.
 
 
شعبان زروکی مدیر آبفا شهرستان محمودآباد نیز در پیگیری خبرنگار مهر گفت: طبق توافق بین وزارت نیرو و مسکن و شهرسازی مقرر شد برای هر واحد مبلغ 400 هزار تومان به عنوان حق انشعاب فاضلاب و بیش از 250 هزار تومان به عنوان حق آب دریافت شود.
 
وی اظهار داشت: قبض صادر شده درباره پروژه مسکن مهر خط آهی محمودآباد به عنوان حق انشعاب فاضلاب است و مربوط به حق آب بها نیست.
 
به گزارش مهر، صدور قبض میلیاردی درحالیست که هنوز پروژه فاضلاب شهری محمودآباد تکمیل نشده است.