سرپرست مستعفی سازمان لیگ کشتی در آستانه نشست امروز تیم‌های لیگ برتری گفت: فقط به احترام رسول خادم و راه اندازی هر چه زودتر پیکارهای لیگ در نشست امروز شرکت می کنم.

محمدابراهیم امامی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: چندی پیش نشستی را با رسول خادم داشتم و با ارائه دلایل کناره گیری به وی گفتم برای عدم ایجاد وقفه در کار سازمان لیگ باید هر چه زودتر جایگزینی برای من انتخاب شود. من رسول خادم را به عنوان مدیری دلسوز و زحمتکش قبول دارم و به همین دلیل قبول کردم تا زمان هماهنگی و قرعه کشی رقابتهای لیگ در کنار وی بمانم تا این رقابتها در آستانه آغاز قرار گیرد.

وی تصریح کرد: حضور من در نشست امروز نمایندگان تیم های لیگ برتر کشتی فقط برای این است که کارها روی زمین نماند و مشکلی در برنامه های فدراسیون ایجاد نشود. مطمئنا به محض مشخص شدن این مسایل طبق تصمیمی که گرفتم در سازمان لیگ نخواهم ماند.

داور بین المللی کشتی کشورمان ادامه داد: متاسفانه برخی از تیم هایی که اعلام آمادگی کرده اند هنوز مبلغ ورودی رقابتهای لیگ برتر را پرداخت نکرده اند که البته این تیمها تنها تا قبل از نشست امروز فرصت دارند برای حضور در لیگ برتر ، مبلغ مورد نظر را به سازمان لیگ پرداخت کنند. ضمن اینکه در طول وقفه دو هفته ای اخیر، شاهد کم کاری برخی تیم ها در تدارکات و امور اجرایی بودیم که امیدواریم این تیم ها نیز هر چه زودتر با انجام اقدامات لازم مهیای حضور در پیکارها شوند.

امامی در خاتمه با تاکید مجدد بر کناره گیری خود گفت: به هیچ عنوان حاضرنیستم شاهد توقف برنامه های لیگ باشم و مطمئنا به همین دلیل دعوت رسول خادم را رد نکرده و برای آخرین هماهنگی ها به جمع مسئولان فدراسیون پیوستم. به هر جهت باید فرد دیگری به جای من در سازمان لیگ انتخاب و معرفی شود، چراکه من نیز در این مدت برای برنامه های آتی خود برنامه ریزی کرده و اصلا شرایط بازگشت به سازمان لیگ را ندارم.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگي رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي آزاد و فرنگي "جام ولايت" راس ساعت 15 امروز دوشنبه 6 آبان ماه در خانه کشتی برگزار مي‌شود.