مشهد - خبرگزاری مهر: شهدای نیروی انتظامی در منطقه سراوان بر دستان مردم شهید پرور مشهد تا حرم رضوی تشییع شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم مردم ولایت مدار خراسان رضوی و خانواده شهیدان و ایثارگران پیکر پاک شهدای درگیری با اشرار در منطقه سراوان را از مهدیه مشهد به طرح حرم رضوی تشییع کردند.

در این مراسم که با حضور فرماندهان قوای مسلح خراسان رضوی، مدیران دستگاه های اجرایی و مردم شهیدپرور مشهد همراه بود، استاندار خراسان رضوی محمدحسین فروزان مهر ضمن تسلیت به خانواده شهدای این واقعه و مردم ولایتمدار استان از اقدامات موثر مرزبانی در حفظ امنیت کشور تقدیر کرد و افزود: عوامل مزدور استکبار جمعی از رزمندگان و سلحشوران نیروی انتظامی را به درجه رفیع شهادت نائل کردند و اگرچه این واقعه مردم شریف را متاثر کرد ولی ایثار و فداکاری این ملت عهد و پیمان مجددی برای استمرار راه شهدا است.

وی با بیان اینکه با تلاش های بی شائبه مرزداران ضریب نفوذ معاندان و دشمنان به  مرزهای کشور کاهش یافته است افزود: با تلاش این قشر عرصه تحرک و فعالیت دشمن تنها به نقطه  صفر مرزی محدود شده است.

فرزوان مهر با بیان اینکه نظام استکباری تصور می کند که با عملیات تروریستی می تواند در امنیت پایدار این کشور و یا در تبعیت از ولایت و پیمودن راه شهدا  خللی ایجاد کنند افزود: خون شهیدان ضامن استحکام نظام اسلامی و تقویت همبستگی و وحدت بین اقشار مختلف مردم می شود.

وی با اشاره به اینکه مرزی غیور با قاطعیت با اشرار مقابله می کنند افزود: مردم ولایتمدار خراسان رضوی با تقدیم فرزندان برومند خود، پایداری خود را در راه استمرار حیات نظام اسلامی ثابت کردند و با جانفشانی فرزندانشان بار دیگر دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند.

گفتنی است، این مراسم از مهدیه آغاز و پس از طواف و اقامه نماز توسط حضرت آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد، پیکر شهدا برای تدفین به بهشت رضا انتقال یافت.