اراک - خبرگزاری مهر: مدير کل آموزش فنی وحرفه ای استان مرکزی از شرکت 23 نفر از استان مرکزی در چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد و گفت: این افراد در مرحله کشوری در استان البرز با دیگر استانهای کشور با یکدیگر رقابت می کنند.

سید بهرام نجفی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: بيش از 575 نفر از نخبگان و برگزيدگان مسابقات ملی مهارت مرحله استانی در چهاردهيمن دوره مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری از تاريخ پنجم الی هشتم آبان ماه با يکديگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه در اين دوره از مسابقات که در محل مرکز تربيت مربی و پژوهش های سازمان فنی و حرفه ای کشور واقع در استان البرز برگزار می شود اظهارداشت: در اين دوره از مسابقات  23 نفر از استان مرکزی در قالب 19 رشته حضور دارند که تعداد 20 نفر را آقايان و 3 نفر را خواهران تشکيل می دهند.

نجفی زاده ادامه داد: شرکت کنندگان در 30 رشته مختلف به رقابت با يکديگر خواهند پرداخت و برگزيدگان اين مرحله از مسابقات به مسابقات جهانی مهارت که در سال 2015 در کشور برزيل برگزار خواهد شد اعزام می گردند.

وی اظهار داشت: براساس اين گزارش از اين تعداد شرکت کننده تعداد 501 نفر را برادران و 74 نفر را خواهران تشکيل می دهند.

نجفی زاده اضافه کرد: در حاشيه اين مسابقات نمايشگاه جانبی محصولات و دستاوردهای مراکز اموزش فنی و حرفه ای سراسر کشور در بيش از 35 رشته در معرض ديد علاقمندان و بازديدکنندگان قرار خواهد گرفت.