تیم‌های فوتبال نوجوانان برزیل و هندوراس به ترتیب با پیروزی برابر تیم‌های روسیه و ازبکستان که قهرمان قاره‌های خود بودند، به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی نوجوانان راه یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام جهانی نوجوانان 2013 - امارات امشب دوشنبه با برگزاری دو بازی همزمان به پایان رسید که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال نوجوانان برزیل برابر روسیه قهرمان اروپا به پیروزی 3 بر یک دست یافت.

در این مسابقه که در ورزشگاه "محمد بن زاید" شهر ابوظبی برگزار شد، موسکویتو (72) و بوچیلیا (80 و 3+90) برای برزیل در این بازی گل زدند و الکساندر ماکاروف (1+90) تک گل تیم روسیه را به ثمر رساند.

خوشحالی بازیکنان هندوراس پس از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی

در دیگر بازی این مرحله هم تیم نوجوانان هندوراس با تک گل دقیقه 74 "خورخه بودن" از سد ازبکستان قهرمان آسیا عبور کرد و به جمع 8 تیم برتر جام راه یافت. "اکرمجان کومیلوف" در دقیقه 24 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا ازبکستان بیش از 75 دقیقه از زمان این دیدار مهم را 10 نفره به بازی ادامه دهد.

عصر امروز هم دو دیدار دیگر در این مرحله برگزار شده بود که مکزیک با نتیجه 2 بر صفر ایتالیا را مغلوب کرد و تیم سوئد هم برابر ژاپن نایب قهرمان آسیا به برتری 2 بر یک دست یافته بود. بر این اساس، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام مکزیک با برزیل روبرو می‌شود و هندوراس هم برابر سوئد به میدان خواهد رفت.

برنامه ادامه دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات جام جهانی نوجوانان 2013 - امارات به شرح زیر است:
سه‌شنبه - 07/08/92
* بازی شماره 41: اروگوئه -اسلواکی، ساعت 17، ورزشگاه امارات شهر راس الخمیه
* بازی شماره 42: مراکش - ساحل عاج، ساعت 17، ورزشگاه فجیره شهر فجیره
* بازی شماره 43: آرژانتین - تونس، ساعت 20، ورزشگاه الرشید شهر دبی
* بازی شماره 44: نیجریه - ایران، ساعت 20، ورزشگاه شیخ خلیفه شهر العین