قزوین- خبرگزاری مهر: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، از اجرای مانور بزرگ فرهنگی در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا رضایی در این باره اظهارداشت: یکی از مهم ترین رسالت های بسیج جامعه زنان ارتقاء سطح فرهنگی جامعه زنان و آشنا کردن آنان با فرهنگ و تفکر بسیجی و اسلامی است.

وی ادامه داد: در همین راستا بسیج جامعه زنان درصدد است تا در هفته بسیج، مانوری فرهنگی با مشارکت و مساعدت نهادها و سازمان های فرهنگی استان برگزار کند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین در تشریح اهداف این مانور عنوان کرد: زمینه سازی برای تهییج عزم مردم برای مقابله با جنگ نرم، بالا بردن مسئولیت عموم مردم در جهت ترویج سبگ زندگی اسلامی و فرهنگ سازی کمک های مردمی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از جمله اهداف این مانور فرهنگی است.

این مسئول در ادامه بیان کرد: امید است با اجرای اینگونه مانورهای فرهنگی و استمرار آن شاهد تبیین تفکر بسیجی و سبک زندگی ایرانی- اسلامی با الگوی فاطمی در جامعه باشیم.

رضایی تأکید کرد: بایستی الگوی سوم زن ایرانی- اسلامی که برگرفته از روش زندگی حضرت زهرا (س) و تأکید مقام معظم رهبری است را به مردم جهان معرفی کنیم.

تقدیر و تشکر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از دادستان بسیجی قزوین

جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران از دادستان بسیجی قزوین به خاطر برخورد با مصادیق ترویج بی بندوباری و بی حجابی در استان تقدیر کردند.

جمعی از خانواده های شهدای استان قزوین با بیان اینکه برخورد قاطع و بصیرتمدارانه دادستان بسیجی و انقلایی قزوین حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با مصادیق ترویج بی بند و باری و بی حجابی و نیز ممانعت دادستانی از برگزاری برخی از کنسرت های موسیقی که اخیراً موجبات ناراحتی برخی از فعالان فرهنگی و خانواده های  معظم شهداء و مؤمن را فراهم کرد تقدیر و تشکر کردند.

این خانواده ها خواستار استمرار این حرکت برای ممانعت از بروز ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی در جامعه شدند و از مسئولان فرهنگی استان نیز خواستند تا با بصیرت و هوشیاری بیشتری در جهت پاسداشت خون شهداء با برگزاری برنامه های فرهنگی اسلامی و ارزشی در شأن مردم ولایتمدار و شهید پرور استان قزوین گام بردارند.