سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به آغاز اردوی آماده‌سازی این تیم با حضور 9 بازیکن و عدم حضور چهار بازیکن دیگر گفت: یکی از بازیکنان انصراف داده و یکی از آنها هم به دلیل آسیب دیدگی قادر به حضور در تمرینات نبود. اما دلیل غیبت دو بازیکن دیگر را اصلا نمی‌‍دانم.

احمد جعفری‌پور که از امروز چهارشنبه اردوی تیم ملی تنیس روی میز را با حضور 9 بازیکن آغاز کرد، در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه 13 بازیکن برای برپایی این مرحله از اردو دعوت شده بودند، اظهارداشت: پیش از آغاز اردو عارف احمدی‌‎فر طی نامه‌ای به فدراسیون انصراف خود از حضور در تمرینات اعلام کرد. آرمان حاجی‌ئی هم به دلیل آسیب دیدگی که از ناحیه کتف دارد، قادر به حضور در تمرینات نبود و پیش از اردو این موضوع را به مسئولان فدراسیون اطلاع داد تا غیبتش هماهنگ شده بود.

وی در مورد غیبت دو بازیکن دیگر دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس روی میز یعنی متین لطف الله نسبی و مهران احدی تصریح کرد: در مورد دلیل غیبت این دو بازیکن هیچ اطلاعی ندارم. مسئولان فدراسیون هم چیزی در این مورد به من نگفته‌ام. در واقع زمانی از غیبت آنها مطلع شدم که خواستم تمرینات را آغاز کنم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با تاکید بر رعایت نظم و انضباط در اردوهای این تیم و اینکه بازیکنان باید هر کاری را با هماهنگی انجام دهند، یادآور شد: حضور بازیکنی که به اردو دعوت شده در تمرینات الزامی است. دلیلی نمی‌بینیم که بازیکنی بدون هماهنگی و به هر دلیلی از شرکت در تمرینات امتناع کند. همین امروز میعاد لطفی به دلیل مصدومیتی که دارد، قادر به حضور در تمرینات نبود اما از او خواستم تا خود را به اردو معرفی کند. او هم با گواهی پزشک در محل تمرینات حاضر شد.

جعفری‌پور تاکید کرد: بازیکنانی که بدون هماهنگی و اجازه من در تمرینات شرکت نکنند، دیگر تحت هیچ شرایطی به اردو دعوت نخواهند شد. در مورد احدی و لطف الله نسبی هم باید ببینم مسئولان فدراسیون در جریان غیبت‌شان هستند یا نه؛ در هر صورت از نظر من غیبت این دو بازیکن موجه نیست.

وی همچنین در مورد محمد فرقدانی که ابتدا به شرکت در اردوی تیم ملی تنیس روی میز دعوت شده بود، اظهارداشت: فرقدانی از بازیکنان اخلاق‌مدار و خوب تنیس روی میز کشور است. او جز هشت بازیکن برتر کشور است و حتی طبق آخرین رنکینگ هم در رده هفتم برترین‌های کشور قرار داشت. حق فرقدانی حضور در اردوست و من هم روی این مسئله تاکید داشتم به خصوص اینکه هیات اصفهان از هیات‌های فعال است اما نمی‌دانم چرا این بازیکن خودش از شرکت در اردو انصراف داد!

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در پایان با اشاره به دریافت حکم سرمربیگری اش از فدراسیون در مورد زمان آن گفت: دیروز حکمم را گرفتم و بر همین اساس از امروز کارم را در تیم ملی آغاز کردم اما در حکم صادر شده اشاره‌ای به مدت زمان حضورم در تیم ملی نشده است. این موضوع هم خیلی اهمیت ندارد.