هر دوازده تیمی که قرار است برگزار کننده فصل جدید مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور باشند، ورودیه حضور در این رقابت ها را طی مدت زمان تعیین شده به طور کامل پرداخت کردند. بر این اساس حضور نماینده شیراز که قرار بود در صورت پرداخت نشدن به موقع ورودیه، جایگزین یکی از تیم ها شود، منتفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، 6 آبان‌ماه آخرین مهلت تعیین شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال برای پرداخت حق ورودیه تیم‌های شرکت کننده در فصل جدید مسابقات لیگ برتر باشگاه‎های کشور بود. این مهلت در حالی دوشنبه به پایان رسید که تا پیش از آن هر دوازده تیم لیگ برتری بسکتبال نسبت به پرداخت ورودیه تعیین شده اقدام کردند.

پتروشیمی بندر امام، صنایع پتروشیمی ماهشهر، مهرام تهران، شهرداری گرگان، دانشگاه آزاد، استقلال زرین قشم، نیروی زمینی، تکماش قزوین، افرا خلیج فارس و فولاد ماهان همراه با ذوب آهن و همیاری زنجان دوازده تیمی هستند که برگزارکننده فصل جدید مسابقات لیگ برتر خواهند بود. هر یک از این تیم‌ها برای حضور در این دوره از مسابقات باید 50 میلیون تومان به حساب فدراسیون واریز می‎کردند.

حمید خمجانی، سخنگوی سازمان لیگ در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: طی مدت زمان تعیین شده یعنی تا پایان ششن آبان‌ماه، هر دوازده تیم ورودیه 50 میلیون تومانی خود را به حساب فدراسیون و سازمان لیگ واریز کردند. از این حیث این تیم‎ها مشکلی برای حضور در مسابقات ندارند فقط برخی از آنها بدهی‌هایی به فدراسیون دارند که باید تسویه کنند.

به گزارش مهر، بر این اساس حضور ب.آ شیراز که یک روز پیش از برگزاری نشست هفته گذشته سازمان لیگ برای نهایی کردن تیم‎های شرکت کننده در لیگ برتر نسبت به حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرد، منتفی شد. قرار بود در صورتیکه تیمی طی مدت زمان تعیین شده ورودیه خود را پرداخت نکرد یا به هر دلیل دیگری از حضور در مسابقات انصراف داد نماینده شیراز جایگزین آن شود.

فصل جدید مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از 16 آبان ماه آغاز خواهد شد.