عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در خصوص تغییر و تحولات اخیر در کادر فنی این تیم گفت: تمامی تغییرات ایجاد شده موقتی بوده و تنها برای همین اردوی مقدماتی اخیر اعمال شده است.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی ایران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه زمان نسبتا زیادی از آخرین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی می‌گذشت و می‌بایست این بچه‌ها دوباره گردهم آمده و تمرین می‌کردند، بهتر دیدیم اردوی مقدماتی خودمان را از روز 10 آبانماه اغاز کنیم.

وی تصریح کرد: به همین دلیل در نشست شورای فنی تصمیم گرفته شد هر طور شده تدارکات لازم برای برپایی این اردو انجام و از مربیان مختلفی برای کمک به تیم ملی بهره برده شود. البته تمامی این تغییرات در اعضای کادر فنی موقتی است و ما بعد از اردوی مقدماتی، باید در نشست بعدی شورای فنی کشتی فرنگی نسبت به انتخاب و معرفی کادر فنی تصمیم گیری می کنیم.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در خاتمه با اشاره به کنار رفتن چمن گلی از کادر فنی گفت: چمن گلی با توجه به اتمام حکم سرمربیگری‌اش، تمایلی برای همکاری در اردوی کنونی نداشت و فعلا منتظر روشن شدن تکلیف فدراسیون کشتی و وزارت ورزش است. ضمن اینکه ما هنوز تغییرات اصلی و قطعی را اعمال نکردیم و تمامی تصمیمات اخیر موقتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی مقدماتی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی از روز 10 آبان ماه به مدت 10 روز در خانه کشتی برگزار می‌شود که ناصر نوربخش به عنوان سرمربی جایگزین عبدالله چمن گلی شده است.