خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان از فراهم آوردن امکانات فنی لازم برای برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا محمدی اصل عصر چهارشنبه در مراسم رونمایی از تندیس جدید میدان "جهان پهلوان تختی" اظهار داشت: خوشبختانه عصر امروز مردم خرم آباد و لرستان استقبال بسیار خوب و کم نظیری از کشتی گیران و مهمانان این دوره از مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی داشتند.

وی با اشاره به رونمایی تندیس جدید میدان "جهان پهلوان تختی" خرم آباد بیان داشت: این مراسم با حضور بزرگان کشتی پهلوانی کشور صورت گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان با بیان اینکه ما آمادگی لازم برای برگزاری این مسابقات را داریم، افزود: امیدواریم همانطوری که لرستانی‌ها همیشه در مهمان نوازی زبانزد بوده اند در جریان این مسابقات نیز بتوانیم این مهمان نوازی را نشان دهیم.

محمدی اصل ادامه داد: به این منظور یک ماه است که کارهای اجرایی مربوط به برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی را آغاز و در این راستا کمیته های مختلفی را فعال کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه همه دستگاههای اجرایی مختلف استان برای برگزاری مسابقات پای کار بوده اند، بیان داشت: بهترین هتلهای استان برای اسکان مهمانان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با بیان اینکه این دوره از مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی فردا ساعت 9 صبح آغاز می‌شود، افزود: بعداز ظهر پنج شنبه نیز افتتاحیه این مسابقات با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار خواهد شد.

محمدی اصل با بیان اینکه مسابقات تا روز جمعه ادامه دارد، افزود: همه امکانات و تجهیزات فنی لازم اعم از اسکوربورد، تشک‌ها، سکوها و... برای برگزاری مسابقات آماده شده است.

بنابر این گزارش مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی طی روزهای نهم و دهم آبان ماه در خرم آباد برگزار می شود.