مهاجم ایرانی تیم فوتبال استاندار لیژ بعد از 4 ماه فرصت حضور در ترکیب اصلی این تیم بلژیکی را پیدا کرد. او از این فرصت هم به بهترین نحو استفاده کرد و نخستین گل خود را برای تیمش به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندارد لیژ پنجشنبه شب در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ دسته اول بلژیک با تساوی 2 بر 2 مقابل تیم قعر نشین واسلند بورن متوقف شد اما خبر خوب برای گوچی این است که از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت و در دقیقه 15 نیز نخستین گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند.

رضا قوچان‌نژاد در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با تمام احترامی که برای تیم حریف قائلم اما امروز راحت دو امتیاز را از دست دادیم. به اندازه کافی موقعیت گلزنی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال استاندارد لیژ در ادامه افزود: در مقاطعی از بازی فوتبال بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم اما بعد از اینکه یک بر صفر و 2 بر یک پیش افتادیم، حریف را دست کم گرفتیم و همین باعث شد دو بار گل تساوی را دریافت کنیم. 

قوچان نژاد بعد از غیبتی طولانی از اینکه با گل به ترکیب اصلی استاندارد لیژ بازگشته خوشحال است. او می‌گوید: برای تیم نتیجه خوبی نبود اما برای من که در این بازی گل زدم، شب بسیار خوبی بود. بعد از 4 ماه بار دیگر با تصمیم سرمربی تیم در ترکیب اصلی قرار گرفتم و این اولین دقایقی بود که در لیگ بلژیک بازی می‌کردم. البته پیش از این در رقابتهای لیگ اروپا بازی کرده بودم.