مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای جام جهانی نوجوانان با صعود تیم‌های نیجریه و آرژانتین به مرحله نیمه نهایی و حذف اروگوئه و ساحل عاج به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام جهانی نوجوانان 2013 - امارات امشب شنبه با برگزاری دو مسابقه به پایان رسید که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال آرژانتین همگروه ایران در مرحله مقدماتی این مسابقات، با نتیجه 2 بر یک از سد ساحل عاج عبور کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در این بازی که در ورزشگاه شارجه شهر شارجه برگزار شد، یواخیم ایبانز (6) و رودریگو مورینا (33) برای تیم آرژانتین گل زدند و تک گل تیم ساحل عاج هم در دقیقه 78 و از روی نقطه پنالتی توسط فرانک کی‌سیه به ثمر رسید.

صحنه‌ای از دیدار تیم‌های نوجوانان آرژانتین و ساحل عاج

در دیگر دیدار این مرحله که آخرین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی بود، تیم نوجوانان نیجریه که در مرحله قبل مقابل تیم ایران به پیروزی دست یافته بود، با 2 گل از سد اروگوئه گذشت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. در این دیدار هم که در ورزشگاه شارجه شهر شارجه برگزار شد، تایوو آوونینی (18 و 79) گل‌های برتری تیم نیجریه را به ثمر رساندند تا این تیم پس از مکزیک، سوئد و آرژانتین، به جمع چهار تیم برتر جام پانزدهم راه یابد.

برنامه دیدارهای مراحل پایانی پانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی نوجوانان به شرح زیر است:

مرحله نیمه نهایی:
سه‌شنبه- 14/08/92
* بازی شماره 49: سوئد - نیجریه، ساعت 20، ورزشگاه الرشید شهر دبی
* بازی شماره 50: آرژانتین - مکزیک، ساعت 17، ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی

دیدار رده‌بندی:
سه‌شنبه- 17/08/92
* بازی شماره 51: بازنده بازی 49 - بازنده بازی 50، زمان و مکان این بازی از سوی فیفا هنوز اعلام نشده است.

دیدار فینال:
سه‌شنبه- 17/08/92
* بازی شماره 52، برنده بازی 49 - برنده بازی 50، ساعت 20، ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی