ساری - خبرگزاری مهر: استاندار مازندران با بیان اینکه وزارت اطلاعات از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: اقدامات این وزارتخانه ارزشمند بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار ظهر یکشنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیر کل اطلاعات استان گفت: یکی از نهادهای اساسی و اصلی که از بدو تاسیس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ای را چه در طول 8 سال دفاع مقدس؛ در زمان پذیرش قطعنامه و چه در زمان رحلت  رهبر کبیر انقلاب که جمهوری اسلامی با حجم زیاد توطئه ها روبرو بود را ارائه داده است.

فلاح گفت: امروزه هر کس در این دنیا پیچیده چشم بینایی دارد وزارت اطلاعات را ممتاز و ارزشمند می داند و در عصر جدید که عصر اطلاعات آینده است، نگاه تنگ گذشته با این زمان  بیگانه است.

استاندار مازندران با بیان این که ماندن در موانع مرزهای بسته امکان پذیر نیست افزود: خروج از مرزهای دینی، جامعه را ناامن و شکننده می کند و در جامعه بی اعتماد، امنیت حاصل نمی شود.

مدیر ارشد استان مازندران گفت:بسیاری از پدیده های که در گذشته تهدید بوده است امروزه با وجود دستگاههای امنیتی، بالا بودن امنیت و وجود وزارت اطلاعات امیدها را افزایش داده و توطئه ها را سرنگون کرده است.

استاندار مازندران با اشاره به این که توفیقات زیادی به کمک وزارت اطلاعات به دست آمده است گفت: نظارت دستگاههای حاکم، روند توسعه را تسریع بخشیده است و اقدامات عاجل در مازندران کمک و همدلی دستگاههای قضایی را می طلبد.

ربیع فلاح افزود گسترش تحصیلات، سلامت،تغییر الگوی مصرف ،نگرش مثبت زیست محیطی،محرومیت زدائی،اشتغال زائی زیر ساخت فرهنگی اقتصادی جامعه هستند و امنیت نیز یک زیر ساخت اجتماعی است.

فلاح با بیان اینکه عقب افتادگی اقتصادی، پیامدهای بحران خیز و مداخلات خارجی را باعث  می شود، افزود: ارشاد باید در اولویت قرار گیرد.

فلاح همچنین از زحمات حق پرست مدیر کل اسبق اطلاعات استان تشکر و به  سبحانی  مدیر کل اطلاعات جدید استان خیر مقدم گفت.