زاهدان-خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: مهارت آموزان اعزامی به چهاردهمین رقابت های ملی مهارت موفق به دریافت 3 دیپلم افتخار شدند.

محمد جهانتیغی در گفتگو با مهر اظهار داشت: تعداد هفت مهارت آموز از استان که به منظور شرکت در 7 رشته تأسیسات، آجرچینی، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، نقاشی خودرو، طراحی وب و طراحی گرافیک و فناوری مد به چهاردهمین رقابت‌های ملی مهارت کشور در استان البرز اعزام شده بودند موفق به کسب 3 دیپلم افتخار شدند.

وی افزود: ابراهیم شبانی در رشته نقاشی خودرو، واحد درویشی طبس دررشته آجر چینی و ثریا شه بخش در رشته فناوری مد و خیاطی از جمله مهارت آموزانی هستند که در این راستا موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته مهارت آموزان استان موفق به دریافت 3 مدال طلا، نقره و برنز شدند افزود: بالا بودن سطح کیفی مسابقات وهمترازی رقابت ها با پروژه های جهانی و از طرفی محدودیت امکانات در این استان نسبت به سایر استان های برخوردار موجب عدم دستیابی مهارت آموزان سیستان و بلوچستانی در این دوره از رقابت‌ها به عناوین برتر شد.

جهانتیغی ادامه داد: رقابت های ملی مهارت علاوه بر کمک به شناسایی افراد ماهر و نخبه و همچنین ایجاد تعامل بین نیروهای کار و صنایع درارزیابی و رفع موانع احتمالی در آموزش های فنی و حرفه ای تاثیر گذار است و اذا این اداره کل همه ساله نسبت به برگزاری رقابت های مرحله شهرستانی،استانی و همچنین اعزام برگزیدگان به رقابت های کشوری اقدام می کند.