سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر سایپا گفت: با توجه به مشکلاتی که داشتیم بازیکنان استقلال برابر سایپا معرفتی و مردانه بازی کردند و توانستند به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر عصر امروز یکشنبه تیمش برابر سایپا در سالن کنفرانس ورزشگاه انقلاب کرج به خبرنگاران گفت: خدا را شکر که در این شرایط سخت توانستیم سه امتیاز را بگیریم و با این پیروزی به سمت صدر حرکت کنیم. باید از بازیکنانم تشکر کنم که معرفتی و مردانه بازی کردند. سایپا هم تیم بسیار خوبی بود. آنها فوتبال خوب و بابرنامه ای را به نمایش گذاشتند. در نیمه دوم ما این تیم را بهتر شناختیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مورینیو می گوید ما هیچ جامی را در نیم فصل نگرفته ایم. باید به فکر پایان فصل باشیم. مهم این نیست که ما در نیم فصل اول شویم و یا دوم. امسال دنبال این هستیم که در نیم فصل اول جزو تیم های بالای جدول باشیم و در نیم فصل دوم برای قهرمانی حرکت کنیم. ما در لیگ امسال هنوز با ترکیب اصلی و همه نفراتمان بازی نکرده ایم. امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم. فقط امیدوارم که ما بتوانیم دو بازی باقیمانده را با پیروزی پشت سربگذاریم تا جزو تیم های بالای جدول باشیم.

قلعه نویی در مورد جذب بازیکنان مورد نیازش برای نیم فصل دوم گفت: ما در دو بازی باقی مانده شرایط مان متفاوت خواهد شد. در دیدار برابر تراکتورسازی هم چند بازیکن اصلی را نداریم. با این حال ما باید سه تا چهار بازیکن را برای نیم فصل در اختیار بگیریم. البته نمی توانم اسم و پست این بازیکنان را بگویم. اما با توجه به شرایطی که ما داریم باید برای نیم فصل دوم بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیریم.

قلعه نویی با ابراز رضایت از عملکرد علیرضا فغانی گفت: جامعه داوری جزو پاک ترین جامعه های فوتبال ماست. در این چند سالی که من مربی بودم چنین مسائلی را ندیده ام. چند سال پیش ما روی اشتباه ممبینی جام را از دست دادیم اما نباید وارد مسائل حاشیه ای شویم. فقط ایرادی که به جامعه داوری می گیرم این است که من مربی یک میلیارد می گیرم اما داوران به اندازه کافی پول نمی گیرند. باید داوران هم به اندازه کافی پول بگیرند و داوران هم حرفه ای شوند. وقتی یک مربی یک میلیارد می گیرد برای یک فصل، داور هم باید حداقل 100 میلیون بگیرد.

سرمربی استقلال در مورد موافقتش با برگزاری دیدار پرسپولیس و میلان و تغییر زمان دیدار این تیم گفت: آقای رویانیان چندی پیش با من تماس گرفت و خواستار تعویق این بازی شد که بنده هم گفتم اگر سازمان لیگ باشد ما مخالفتی با این موضوع نداریم.

قلعه نویی در مورد آندرانیک تیموریان گفت: فعلا که مصدوم است و دارد فیزیوتراپی می کند. با این حال باید تا نیم فصل صبر کنیم. اگر توانستیم پول مورد نیازش را تامین کنیم که می ماند. باید با دکتر فتح الله زاده بنشینیم صحبت کنیم و یک تصمیم درست بگیریم.