تبریز – خبرگزاری مهر: تیم والیبال شهرداری تبریز پس از ثبت دو پیروزی متوالی، هفته سوم سوپرلیگ والیبال باشگاه های کشور را با شکست برابر تیم قدرتمند متین ورامین پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم رقابتهای سوپرلیگ والیبال باشگاه های کشور عصر امروز با انجام شش دیدار سپری شد که در یکی از بازی های مهم تیم شهرداری تبریز در سالن شهید اقدمی این شهر برابر تیم متین ورامین تن به شکست سه بر صفر داد.

در این دیدار شاگردان حسین معدنی اگرچه یک بازی مشابه آنچه در دو دیدار قبلی خود به نمایش گذاشته بودند، ارائه دادند اما قدرت بالای تیم متین ورامین مانع از ثبت سومین پیروزی شهرداری تبریز شد.

ست اول این بازی با حساب 25 بر 22 به سود تیم میهمان به پایان رسید. در این ست تیم شهرداری در امتیازات پایانی رقابتی نزدیک با حریف خود داشت اما در نهایت بازنده این گیم لقب گرفت. ست دوم اما با برتری راحت تر تیم متین ورامین همراه شد و شهرداری نتوانست در برابر 25 امتیاز حریف، بیشتر از 19 امتیاز کسب کند.

در ست سوم تلاش تیم میزبان با حمایت تماشاگران مضاعف شد اما این بار هم بازی حساب شده و منطقی تیم متین ورامین پیروزی 25 بر 22 این تیم را رقم زد تا شهرداری تبریز پس از دو پیروزی برابر تیم های آلومینیوم المهدی هرمزگان و شهرداری زاهدان، این بار برابر تیمی مدعی و قدر در سه ست پیاپی شکست را پذیرا باشد.

شهرداری با این شکست شش امتیازی باقی ماند تا جایگاه دوم خود در جدول رده بندی سوپرلیگ والیبال باشگاه های کشور را از دست بدهد.