شهرکرد - خبرگزاری مهر: مردم مومن و ولایتمدار شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با حضور پر شور خود در راهپیمایی 13 آبان امسال بار دیگر "مرگ بر آمریکا" را فریاد زده و حماسه دیگری خلق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، 13آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز است، زیرا در چنين روزی دانش آموزان انقلابی توانستند گوهر دانش و آموزش را در آيينه حماسه و دلیری بتابانند و غبار خود باختگی را از سیمای مدرسه بزدايند.

در اين روز، دانش آموزان در اعتراض به رژيم منفور پهلوی و دخالت‌های آمريکا در ايران به صحنه آمدند.

یوم الله سيزدهم آبان؛ روز ملي مبارزه با استکبار جهاني و در برگيرنده سه واقعه سرنوشت ساز و تاريخي در صحيفه خاطرات و افتخارات و نقطه پيوند برگ هاي زريني از تاريخ آزادگي رفيع ملت سربلند ايران است.

مردم ایران اسلامی 13 آبان هر ساله با حضور حماسی در راهپیمایی های و شعار مرگ بر آمریکا زنده نگه می دارند.

مردم استان چهارمحال و بختیاری نیز با حضور پر شور و گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان امسال حماسه دیگری خلق کردند و برگ زرینی دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند.

شعار مرگ بر آمریکا ریشه در هویت انقلاب اسلامی دارد

استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: شعار مرگ بر آمریکا ریشه در تعالیم اسلامی ما و ریشه در همه هویت انقلاب ما دارد.

علی اصغر عنابستانی تاکید کرد: با وجود اینکه مقام معظم رهبری برای گرفتن بهانه از دشمن استکباری اجازه مذاکرات در بحث هسته ای را دادند، مشاهده می کنیم که دشمن در همان شروع کار به وعده ها و تعهدات خود پایبند نبود.

وی ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا که ریشه در هویت انقلاب ما را دارد را با صدای رسا فریاد می زنیم و مرگ بر آمریکا را که شعار همیشگی تاریخی ما است را بلند فریاد می زنیم.

مردم شهرکرد با حضور حماسی خود و سر دادن شعار های "مرگ بر آمریکا" ، "13 آبان یوم الله یوم الله"، " مرگ بر اسرائیل" و... تنفر خود را از کشورهای استکباری نشان دادند و بر لزوم اتحاد و وحدت تاکید کردند.

حضور پر شور دانش آموزان و دانشجویان راهپیمایی بسیار گسترده بود و شعار ها کوبنده توسط دانش آموزان دختر و پسر و دانشجویان سر داده می شد.

13 آبان روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

فرماندار شهرکرد نیز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در شهرکرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: 13 آبان روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

کاظمی ادامه داد: روز سيزدهم آبان بر تاريخ ايران و حتي تاريخ نهضتهاي آزاديخواه و آزاديبخش جهان ومنطقه به ويژه در مقطع زماني اخير و انتشار امواج خروشان بيداري اسلامي ملت ها و جوامع در مسير استکبار ستيزي و مبارزه با ظلم و طاغوت تأثيراتي عميق و نقشي شگرف و ماندگار داشته است.

وی ادامه داد: آمریکا ثابت کرده که به تعهدات خود نسبت به همپیمانانش نیز عمل نمی کند و آمریکا سرمدار استکبار است و شعار مرگ بر آمریکا شعار همیشگی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و خواهد ماند.

در شهر بروجن نیز دانش آموزان مدارس مختلف و دانشجویان دانشگاههای آزاد و پرستاری و پیام نور این شهر حضور پر شور در راهپیمایی داشتند و مرگ بر آمریکا را کوبنده تر از قبل فریاد زدند.