مدیرعامل باشگاه صبای قم می‌گوید مهدی حسینی بازیکن جوان این تیم فریب یکی از اقوامش را خورده و به صورت ناشیانه و بچگانه از مواد نیروزا استفاده کرده است.

محمدرضا کشوری‌فرد در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اعلام نام مهدی حسینی بازیکن دوپینگی صبای قم از طرف کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: حسینی در تیم‌های امید صبا بازی می‌کرد و امسال سال اولی بود که در لیگ برتر حضور داشت. دوپینگ او ناشیانه و بچگانه بود و این بازیکن بدون اجازه از پزشک تیم از مواد مکمل استفاده کرده بود.

وی با بیان اینکه هیچ یک از اعضای باشگاه صبا در جریان دوپینگ حسینی نبوده‌اند، افزود: حسینی 17 سالش است که دست به این کار زده. مسلما هیچ بازیکن بزرگسالی این کار را نمی‌کند. او اولین بار بود که در لیگ بازی می‌کرد و ناشیانه اقدام به استفاده از مواد مکمل کرد.

مدیرعامل باشگاه صبا درباره اینکه آیا این باشگاه اقدامی برای کاهش محرومیت حسینی انجام نخواهد داد؟ خاطرنشان کرد: ما به رای اعتراض کردیم ولی بازیکنی که مخفیانه دوپینگ می‌کند، خودش هم باید دنبال کارش برود و آنرا پیگیری کند.

کشوری‌فرد در پایان گفت: البته یکی از اقوام و نزدیکان حسینی او را فریب داده و این بازیکن تاکید داشت که خودش هم اطلاعی از این ماده نیروزا نداشته است!