اشکان دژاگه هافبک ایرانی باشگاه فولهام که در دیدار این هفته مقابل منچستریونایتد نخستین بازی خود را برای شاگردان مارتین یول انجام داد، معتقد است فولهام در 15 دقیقه اول این دیدار بسیار بد بود و 3 گلی که منچستریونایتد به ثمر رساند بازیکنان این تیم را شوکه کرد، با این حال ستاره پیشین ولفسبورگ بر این عقیده است که نکات مثبتی نیز در این بازی وجود داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه "کراون کاتج" با گل‌های آنتونیو والنسیا، رابین فان پرسی و وین رونی 3 بر صفر از فولهام پیش افتاد اما فولهام در ادامه بازی عقب نشینی نکرد و الکساندر کاکانیکلیچ در نیمه دوم یکی از گل‌ها را برای این تیم جبران کرد. فولهام در این بازی فرصت‌های زیادی داشت اما در نهایت یونایتد با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

اشکان دژاگه در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه فولهام در مورد این بازی گفت: "ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما وقتی آنتونیو والنسیا گل اول را وارد دروازه ما کرد، احساس کردم شوک بزرگی به تیم ما وارد شد. آنها خیلی زود گل دوم و سوم را هم به ثمر رساندند و ما وقتی دیدیم در همان 15 دقیقه ابتدایی 3 بر صفر عقب افتادیم به شدت از لحاظ روحی افت کردیم. همه ما شوکه شده بودیم."

دژاگه افزود: "کاملا طبیعی است که هواداران از نتیجه بازی خوشحال نباشند، ما هم به هیچ عنوان راضی نیستیم اما همه بازیکنان نهایت تلاش خود را می‌کنند و فکر می‌کنم در نیمه دوم بازی مقابل یونایتد بهتر شدیم و چند موقعیت گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردیم."

در واقع فولهام در نیمه دوم موقعیت‌های گلزنی بیشتری نسبت به منچستر یونایتد داشت و اشکان دژاگه امیدوار است این فاکتور و پیشرفت در بازی بعدی فولهام که مقابل لیورپول خواهد بود، باعث موفقیت آنها شود.

وی همچنین اظهار کرد: "نکات مثبتی هم می‌توان از دیدار مقابل منچستریونایتد برداشت کرد. به نظرم در نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم و همین اتفاق در اواخر نیمه اول هم رخ داد. اما نباید فراموش کنیم مقابل تیم مطرحی همچون منچستریونایتد بازی کردیم و اگر به چنین تیم‌هایی فرصت دهیم معمولا از آن به بهترین نحو استفاده کنند."

هافبک تیم ملی ایران گفت: "باید عمکرد نیمه دوم را در بازی بعدی مقابل لیورپول تکرار کنیم. اگر از همان دقیقه اول بازی مقابل لیورپول در آنفیلد همانند نیمه دوم بازی مقابل منچستریونایتد باشیم، احتمالا شانس موفقیت را خواهیم داشت. لیورپول تیم بسیار خوبی است و این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته اما ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. در این هفته سخت تمرین می‌کنیم و امیدوارم هفته آینده بتوانیم بازی بهتری به نمایش بگذاریم."

دژاگه که پیش از این تنها در دیدار جام اتحادیه فولهام مقابل برتون آلبیون به میدان رفته بود، از اینکه برای نخستین بار در این فصل لیگ برتر برای فولهام بازی کرده خوشحال است. او می‌گوید: "از اینکه بار دیگر برای فولهام به میدان رفتم بسیار خوشحالم. از نتیجه بازی اصلا راضی نیستم اما برای من این بازی بسیار خوبی بود که در آن حضور داشته باشم و از اینکه بار دیگر در کراون کاتج به میدان رفتم بسیار خوشحالم."

ستاره پیشین باشگاه ولفسبورگ آلمان در پایان گفت:" بعد از بازی احساس بسیار خوبی داشتم. از لحاظ فیزیکی آماده‌ام اما باید برای بازی بعدی خوب تمرین کنم. امیدوارم بتوانم فصل جدید خود را از اکنون شروع کنم."