مرد سرد و گرم چشيده كشتي ايران با اظهار اميدواری به مديريت كنونی فدراسيون و حضور موثر بزرگان اين عرصه در جمع تصميم گيران گفت: خوشبختانه سرپرست جديد فدراسيون با تشكيل شورای فنی نشان داده برای نظر و تجربه بزرگان ارزش قايل است.

منصور برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: حوزه فنی تیم های ملی كشتی از همان زمان تاسیس و فعالیت نشان داد جایگاه خاصی برای بزرگان این رشته قایل است، چراكه از بزرگان و پیشكسوتان كشتی برای حضور در شوراهای فنی دعوت كرد تا با تجربیات خود راهگشای مسیر رشد كشتی باشند.

وی تصریح كرد: این روال به خوبی نتیجه داد و تاثیر مثبت آن نیز با قهرمانی جهان بعد از 48 سال به همه اثبات شد، در نتیجه نمی توان برنامه های یكسال اخیر حوزه فنی تیم های ملی و همچنین سرپرست كنونی فدراسیون را به انتقاد گرفت.

سرمربی اسبق تیم ملی كشتی آزاد ادامه داد: متاسفانه برخی از اهالی كشتی همچنان در حال حاشیه سازی و سنگ اندازی در راه اجرای برنامه های اخیر هستند و به هر شكل قصد دارند با دامن زدن به مسایل غیر منطقی، رسول خادم و همكارانش را با مشكل مواجه سازند.

برزگر در خاتمه گفت: فدراسیون كشتی بعد از تغییر سرپرست، در مسیر درست و فنی قرار گرفته كه تمامی اهالی این رشته باید با اتحاد و همدلی به حل مشكلات موجود بپردازند. زمان زیادی تا پیكارهای آسیایی باقی نمانده و اگر حوزه فنی تیم های ملی و فدراسیون كشتی به جای برنامه ریزی و رفع كاستی ها ، پتانسیل خود را به مسایل حاشیه ای اختصاص دهند، زمان كافی تا میادین بین المللی آتی را از دست خواهیم داد.