زاهدان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم زابل، هیرمند، زهک و هامون در مجلس شورای اسلامی گفت: حملات تروریستی و ددمنشانه به منظور ضربه زدن به اتحاد مردم و نظام اسلامی نشانگرعمق کينه و عداوت دشمنان انقلاب اسلامي است.

سید باقر حسینی در گفتگو با مهر اظهار داشت: بار ديگر در يک توطئه از قبل برنامه‌ريزي شده يکي از قضات تلاشگر دادگستري و همكار ايشان به دست عوامل استکبار جهاني به شرف شهادت نائل شدند.

حسینی با بیان اینکه این خادمان بزرگوار در راه انجام وظيفه و اجراي عدالت و امنيت قرباني توطئه مزدوران بيگانه شدند افزود: این گونه اقدام ها نه تنها خللی در عزم جدی دستگاه قضایی در برخورد مناسب با تبهکاران به وجود نمي‌آورد بلکه دستگاه قضايي را در برخورد با اين گونه شرارت‌ها مصمم‌تر از گذشته خواهد کرد.

وی ترور دادستان شهرستان زابل را نشان از نقش مؤثر قضات دادگستري در برخورد قاطعانه با اشرار و مفسدان دانست  و افزود: افراد خود فروخته و شروری که تاب مشاهده پیشرفت و توسعه ایران اسلامی و همچنین این منطقه را نداشته هر بار به بهانه و توطئه ای جدید سعی بر به هم زدن آرامش و امنیت مردم و همچنین ضربه به پیکره وحدت و اتحاد مردم دارند.

حسینی همچنین ضمن محکومیت این ترور ناجوانمردانه این ضايعه اسفناك را به محضر مقام معظم رهبري، خانواده آن شهيدان و جامعه قضات کشور تسلیت گفت و اطمینان خاطر داد: به زودی نیروهای امنیتی و انتظامی عوامل این جنایت را شناسایی و به سزای اعمال ننگینشان خواهند رساند.