نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال صنعتی در چارچوب رقابتهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با تساوی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال با برگزاری یک بازی ادامه یافت. در این دیدار که از ساعت 15:15 امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران در جریان است، دو تیم در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.

پرسپولیس که انگیزه‌های زیادی برای تداوم صدرنشینی و قهرمانی در نیم فصل داشت، در همان دقیقه پنجم بازی نخستین خطر را روی دروازه حریف ایجاد کرد. ضربه سر سیدصالحی را دروازه‌بان استقلال صنعتی از زیر طاق دروازه بیرون کشید تا از یک گل زودهنگام جلوگیری کند.

بعد از این گل نیز پرسپولیس میدانداری بیشتری کرد و بازی رو به جلو را تداوم بخشید اما در این شرایط آبی‌پوشان استقلال صنعتی با تجمع در یک سوم دفاعی خود، فضاها را از میزبان گرفتند و اجازه موقعیت‌سازی را به آنها ندادند.

دومین موقعیت جدی قرمزها در این نیمه روی یک ضربه کاشته حاصل شد. در دقیقه 35 بازی ضربه کاشته خلعتبری از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی به بیرون رفت تا این فرصت هم از دست برود و قفل دروازه‌ها بسته بماند. شاگردان دایی اگرچه در ادامه میداندار بودند ولی نتواستند موقعیت دیگری را خلق کنند تا این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب نیلسون، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، سیدمیثم حسینی، حسین ماهینی، امید عالیشاه، مهرداد کفشگری، رضا حقیقی، پیام صادقیان، سیدمهدی سیدصالحی و محمدرضا خلعتبری به میدان رفت.