تبریز – خبرگزاری مهر: مدیر مجمو عه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز از آمادگی کامل ورزشگاه برای دیدار حساس تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب مقصودی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با تایید این خبر گفت: تمام امکانات استادیوم در خدمت به تماشاگران و بازیکنان دو تیم تجهیز شده اند و همه چیز محیای یک دیدار خوب است همچنین بین دو نیمه مراسم عزاداری برگزار خواهد شد.

وی در مورد ورودی‌های استادیوم ورزشگاه یادگار امام تبریز اظهار داشت: ورودی اصلی ما ساماندهی شده ولی در مورد اضافه کردن ورودی دیگر با مسئولان ذیربط صحبت‌هایی را داشته‌ایم که احتمالا ورودی دیگری اضافه شود که ورزشگاه مشکلی از این مورد ندارد.

حبیب مقصودی افزود: بوفه‌های ورزشگاه مؤظف به نصب قیمت و مسئولین ورزشگاه بر کیفیت وسایل موجود نظارت خواهند کرد.

مدیر مجموعه  ورزشی یادگار امام ره تبریز تاکید کرد:  با همکاری باشگاه تراکتورسازی صندلی‌های استادیوم شماره گذاری می‌شوند و همچنین در آستانه فصل سرما اقدام به خرید و دوخت کاور مخصوص چمن کردیم.

حبیب مقصودی در مورد اسکان تماشاگرانی که از شهرستان‌های هم جوار می‌آیند، گفت: آلاچیق‌های موجود در اطراف استادیوم برای این تماشاگران عزیز در نظر گرفته و آماده شده است.

وی در مورد شرایط چمن مسابقه اضافه کرد: چمن مسابقه در بهترین شرایط خود به سر می‌برد و برنامه‌های بلند مدتی برای تعویض چمن ورزشگاه داریم.

مقصودی در مورد پیشنهاد یکی از خبرنگاران مبنی بر نا مناسب بودن شرایط جاده اختصاصی اظهار داشت: ما پیشنهاد خبرنگار مربوطه را بررسی کردیم و شرایط جاده اختصاصی را با همکاری سازمان جهاد کشاورزی بهبود بخشیدیم .

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام ره تبریز در مورد  وضعیت پارکینگ های یادگار امام (ره)گفت:وضعیت موجود پارکینگ‌ها را بهبود نسبی داده‌ایم  ولی تا نیم فصل دوم نسبت به گسترش پارکینگ های موجود می کنیم.