قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال صبای قم در دیدار عصر جمعه از هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتبال با سه بازیکن مصدوم به مصاف سایپا البرز می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار این هفته صبای قم با سایپا البرز در هفته پانزدهم و پایانی از دور رفت فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار است از ساعت 15:30 روز جمعه هفدهم آبان ماه در شهر کرج برگزار شود در حالی که از حساسیت‌های زیادی برخوردار است و تلاش دو تیم این است که سه امتیاز را به خود اختصاص بدهند.

محرومیت یک بازیکن سایپا در هفتمین بازی خانگی

چشم و نگاه بسیاری از تیم‌های رقیب صبای قم و سایپا البرز در بالا و پائین جدول رده بندی و همچنین علاقمندان به فوتبال در قم و کرج به این دیدار دوخته شده است و هم صبایی ها و هم سایپایی ها امیدوارند بتوانند بازی مطلوبی را به نمایش گذاشته و پیروز میدان شوند.

در حالی که هیچ یک از بازیکنان تیم فوتبال صبای قم از این دیدار محروم نیستند و تنها برخی از مهره های این تیم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی صبا نخواهند بود، سایپایی ها یک بازیکن محروم دارند و علی زینالی قلعه مهره کلیدی آنها نمی تواند برابر صبا بازی کند.

مصدومیت لطفی، کریمی بهزادی و عنایتی

یکی از مصدومان صبای قم که احتمالا نمی تواند در بازی تیمش مقابل سایپا البرز به میدان برود فرید کریمی بهزادی است که از چند هفته قبل و به خصوص بعد از بازی هفته دوازدهم مقبال پرسپولیس تهران به دلیل مصدومیت قادر به همراهی صبای قم نیست.

دیگر مصدوم صبای قم که احتمال دارد با وجود حضورش در تمرینات روزهای اخیر صبای قم نتواند برای صبای قم در مقابل سایپا البرز به میدان برود، غلامرضا عنایتی مهاجم گلزن این تیم است که صبایی ها خیلی تلاش می کنند به این بازی برسد، ضمن اینکه عنایتی نیز علاقمند است به میدان آمده و خود را به صدر جدول گلزنان لیگ برتر برساند اما هنوز حضور وی در ترکیب صبا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

سعید لطفی بازیکن تیم ملی امید کشورمان و مدافع چپ پای صبای قم نیز که ابتدای فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور مصدوم است و هنوز شرایط بازی ندارد و این بازیکن نیز مدت های زیادی است در ترکیب تیم صبا حاضر نیست.

صبا با 16 امتیاز در مکان دوازدهم و سایپا با 20 امتیاز در رده هفتم لیگ برتر

نگاهی به وضعیت فعلی تیم صبای قم در آستانه این دیدار حساس بیانگر این است که صبا اگر بتواند این بازی را با پیروزی به پایان برساند با 19 امتیاز از مکان دوازدهم به رده هشتم صعود می کند، همچنین صبایی ها اگر در این بازی به تساوی برسند به رده دهم خواهد رفت و در صورتی که در این بازی به تیم سایپا البرز ببازد، نیم فصل لیگ سیزدهم را با قرار گرفتن در جایگاه نازل دوازدهم به پایان خواهد رساند.

تمرینات تیم فوتبال صبای قم تا امروز در تهران انجام می‌شود و صبایی‌ها روز برگزاری با سایپا البرز راهی کرج می‌شوند تا از ساعت 15:30 عصر جمعه هفدهم آبان‌ماه در ورزشگاه انقلاب کرج در مقابل شاگردان انگین فیرات ترک تبار به میدان بروند.