سمنان - خبرگزاری مهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از سفر یک روزه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در راس هیئتی به این استان خبر داد.

حمید ظهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به سفر یک روزه معصومه ابتکار به استان سمنان اظهار داشت: وی 20 آبان ماه در راس هیئتی از سازمان حفاظت محیط زیست کشور برای افتتاح چند طرح و بررسی وضعیت زیست‌محیطی به این استان سفر خواهد کرد.

وی، از افتتاح دو طرح در منطقه حفاظت شده پرور و یک طرح در منطقه حفاظت شده توران خبر داد و گفت: افتتاح یک ساختمان محیط بانی در سیرکوه پرور، راه اندازی سیستم مداربسته منطقه حفاظت شده پرور که بطور شبانه روز این منطقه را رصد خواهد کرد و افتتاح مرکز بازدید پارک توران در زیستکره خارتوران شاهرود از جمله طرح هایی است که با سفر معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست به استان انجام می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان در خاتمه، با بیان اینکه این سفر پنجمین سفر استانی خانم ابتکار است، گفت: حضور در گلزار شهدای گمنام سمنان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در جلسه شورای اداری، نشست با کارکنان حفاظت محیط زیست و دیدار با جمعی از فعالان محیط زیست، نهادهای مردم نهاد و دانشجویان و اساتید فعال در این حوزه از دیگر برنامه های معصومه ابتکار در سفر یک روزه به استان سمنان است.