مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید رای تایید حکم کمیته استیناف هنوز به این باشگاه ابلاغ نشده ولی در صورتی که این رای رسما اعلام شود، تراکتورسازی اعاده دادرسی می‌کند.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص خبر تایید کسر امتیاز تراکتورسازی از سوی کمیته استیناف اظهار داشت: این حکم هنوز به ما ابلاغ نشده و نمی‌دانم چه کسانی آنرا تایید کرده‌اند. ما هنوز امیدواریم که یک امتیازمان برگردد.

وی افزود: من هفته گذشته در این خصوص از مسئولان فدراسیون فوتبال سئوال پرسیدم و آنها تاکید کردند که رای کسر امتیاز 50 به 50 است. آنها گفتند کمیته استیناف این هفته هم یک جلسه دیگر تشکیل می‌دهد و پس از آن رای نهایی صادر خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سئوال که در صورت تایید رسمی و ابلاغ این حکم، این باشگاه آنرا قبول خواهد کرد یا خیر، گفت: به هیچ عنوان. اگر این اتفاق رخ بدهد ما اعاده دادرسی می‌کنیم. کسر امتیاز از تراکتورسازی غیر قانونی است و در آیین نامه پیش بینی نشده است. این رای مغایر با قانون بوده و ما حتما از وزارت ورزش، بازرسی کل کشور و یا هر جایی که بشود برای گرفتن حقمان تلاش می‌کنیم!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چند هفته پیش از تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی یک امتیاز کسر کرد. کمیته استیناف هم درخواست تجدید نظر این دو باشگاه را تایید کرده و آنرا در اختیار مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال قرار داده است. این حکم هنوز به صورت رسمی ابلاغ نشده است.