قائمشهر - خبرگزاری مهر: نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس گفت: استاندار در انتخاب معاونان درست عمل کرده و تمام هم و غم خود را روی تولید گذاشته است.

سیدهادی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتصابات صورت گرفته از سوی استاندار یادآورشد: معاونانی که از سوی استاندار جدید انتخاب شده درست تعیین شدند و بحث معاونت عمرانی نیز زودتر به سرانجام رسد.
 
وی با بیان اینکه عشوری انتخاب اول برای معاونت عمرانی مدیری توانمند است، یادآور شد: وی در حوزه راه کارکرده و اگر این مسئله درست شود، برآیند فرآیندهای توسعه بیشتر در معاونت عمرانی جلوه گر خواهد بود.
 
وی درباره تغییر فرمانداران یادآورشد: اکنون تمام هم و غم استاندار روی تولید بوده و این مسئله حائز اهمیت است زیرا این بخش به توجه نیاز دارد.
 
حسینی افزود: در این حال، اگر تغییر و جابجایی فرمانداران چند روز دیرتر انجام شود نیز به جایی بر نمی خورد و لزومی ندارد حتما همه فرمانداران تغییر کنند.
 
این نماینده مجلس افزود: مدیریت ارشد استان اگر به این نتیجه رسید که نیرویی نمی تواند کار کند می تواند با تغییر آن روحی تازه به فضای شهری بدمد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به طرح های مهم این کمیسیون اشاره و اضافه کرد: یکی از بحث های مهمی که اکنون روی آن در این کمیسیون کار می شود، حوزه استاندارد است زیرا به سمت تولید بیشتر می رویم و فضای تولید درحال تقویت است ولی اجناس و اقلام و بسیاری از کالاهای تولید شده استاندارد نیست و سبب ایجاد مشکل می شود.
 
حسینی یادآورشد: کمیسیون مشترکی بین مجلس و دولت شکل گرفته و روی تشکیل سازمان ملی استاندارد درحال کار هستند و کمیسیون ویژه ای تشکیل شده است.
 
وی موضوع قانون حمایت از تولید را از دیگر مباحث مطرح شده روی میز کمیسیون صنایع و معادن بیان کرد و گفت: بررسی مسائل بیان بین منابع طبیعی و معادن نیز از دیگر موضوعات است.