تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در ادامه رقابتهای حرفه‌ای NBA پنجمین باخت فصل را برابر مینه سوتا متحمل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز دوشنبه تیم "لس آنجلس لیکرز" در زمین خود برابر "مینه سوتا تیمبر وولوز" با حساب 90 به 113 تن به باخت داد. این تیم با وجود اینکه از حمایت 18 هزار 997 تماشاگر حاضر در سالن استاپلس سنتر شهر لس آنجلس برخوردار بود برابر بازی تهاجمی حریف کاری از پیش نبرد و برای پنجمین بار در این فصل طعم باخت را چشید.

استیو بلیک در این بازی 19 امتیاز کسب کرد و بهترین یار لیکرز بود. پائو گاسول و استیو نش نیز به ترتیب 11 و 2 امتیاز گرفتند. اما در تیم مینه سوتا، کوین مارتین با 27 امتیاز بهترین عملکرد را داشت و کوین لاو با 25 امتیاز و 13 ریباند نقش مهمی را ایفا کرد. لیکرز که در نبود کوبی بریانت بسیار ضعیف ظاهر شده تا رده دوازدهم جدول رده‌بندی کنفرانس غرب سقوط کرده است.

در سالن اسکوار گاردن شهر نیویورک نیز 19 هزار و 812 هزار نفر گرد هم آمدند تا دیدار جذاب "نیویورک نیکس" و "سن آنتونیو اسپرز" را نظاره‌گر باشند. سن آنتونیو که تونی پاکر را در شب خوب خود می‌دید، شکست سنگین 120 بر 89 را بر میزبان خود تحمیل کرد.

کارملو آنتونی فوروارد ملی‌پوش تیم نیویورک در این دیدار 16 امتیاز و 8 ریباند به دست آورد و بهترین یار تیمش بود ولی در طرف دیگر دنی گرین و تونی پاکر به ترتیب 24 و 17 امتیاز کسب کردند و از عوامل موفقیت تیمش بودند. تیم دانکن هم 11 امتیاز به دست آورد.

"اوکلاهما تاندر" هم با درخشش کوین دورانت برد میلیمتری 106 بر 105 مقابل "واشنگتن ویزاردز" را رقم زد. دورانت در این بازی 33 امتیاز و 13 ریباند به نام خود ثبت کرد. در آنسوی میدان هم برادلی بیل 34 امتیاز کسب کرد. در دیگر بازی بامداد امروز تیم فینیکس سانز با حساب 101 بر 94 مقابل نیواورلینز به برتری دست یافت. اریک بلدسو از تیم فینیکس با کسب 24 امتیاز بهترین بازیکن میدان بود.

در کنفرانس شرق این مسابقات تیم ایندیانا پیسرز صدرنشین است و در کنفرانس غرب هم این عنوان در اختیار سن آنتونیو اسپرز است.