بوشهر - خبرگزاری مهر: شهردار بردخون گفت: نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته رشد 400 درصدی درآمد داشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید شریعت زاده صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از فرصت خدمتگزاری به مردم ولایتمدار و تقدیر از اعتماد شورای اسلامی، با تشریح عملکرد یک ماهه شهرداری بردخون اظهار داشت: در این مدت فعالیت‌های بسیار خوبی در شهرداری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته رشد 400 درصدی درآمد داشته‌ایم و قسمتی از بدهی مربوط به هزینه‌های داخلی شهرداری از محل اعتبارات داخلی به فروشندگان و پیمانکاران پرداخت شده است.

20میلیارد ریال بدهی بابت پروژه‌های عمرانی

شهردار بردخون افزود: در حال حاضر شهرداری بردخون قریب به 20 میلیارد ریال بدهی بابت پروژه های عمرانی از محل اعتبارات استانی و کسورات حقوق و مزایا و نیز پروژه‌های عمرانی از محل اعتبارات داخلی به پیمانکاران دارد.

شریعت زاده اضافه کرد: پس از ورودم به شهرداری با همکاری شورای اسلامی شهر و تلاش پرسنل شهرداری توانستیم بحث درآمدزائی شهرداری را ارتقاء دهیم که تاکنون اقداماتی برای افزایش درآمدها و تقلیل بدهی‌ها انجام داده‌ایم.

شهردار بردخون با بیان اقدامات شهرداری گفت: زیر سازی و ترمیم آسفالت معابر و خیابان هایی که در زمان حفاری گاز رسانی به شهرخسارت دیده بود و ساماندهی دستگاه‌ها، ماشین آلات و درآمدزایی، ارائه خدمات بهتر و تمدید بیمه نامه دستگاه‌ها و ماشین آلات از این نمونه است.

شریعت زاده ادامه داد: به‌روزرسانی حقوق و مزایای پرسنل شهرداری و پرداخت تمام حقوق و مزایا، جذب اعتبار به مبلغ هفت‌میلیارد و 506 میلیون ریال اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای که تاکنون مبلغ دو میلیارد و 700 میلیون ریال آن جذب، تخصیص و هزینه شده، گوشه دیگری از اقدامات شهرداری بوده است.

راه اندازی دو پروژه میدان ورودی  بردخون و ادامه بلوار شهید بردستانی

وی از راه اندازی دو پروژه میدان ورودی  بردخون و ادامه بلوار شهید بردستانی که به دلیل عدم تخصیص اعتبار راکد مانده بود خبر داد و گفت: به خواست خدا تا اواسط آذر ماه هر دو پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار بردخون به موضوع اخذ مجوز حفر دو حلقه چاه که کار آن نیمه تمام مانده اشاره  کرد و گفت: کسورات مربوط به حقوق، بیمه خدمات درمانی، بازنشستگی  پرداخت و به‌روز شده و تسویه بدهی مربوط به برخی از پروژه‌های گذشته از محل اعتبارات داخلی صورت گرفته است.

شریعت زاده ایجاد روحیه کاری، برقراری نظم اداری در شهرداری و توجه به نقش مهم منابع انسانی را یادآور شد و گفت: با توکل به خداوند، همکاری شورای اسلامی شهر و تلاش پرسنل توانمند شهرداری همت خود را برای انجام امور و خدمت‌رسانی شایسته به‌کار می‌گیریم تا شاهد آینده درخشانی برای شهر و شهرداری باشیم.

وی در پایان از راهنمائی بزرگان و تلاش شهرداران سابق شهر تشکر کرد و خواستار ارائه طرح ها و راهکارهای سازنده برای عمران و آبادانی شهر شد.