مسئولان تیم بسکتبال ماهان که به نظر می‌رسد برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر همچنان بلاتکلیف هستند روز یکشنبه و در همین رابطه نشستی با مدیران فدراسیون برگزار می‌کنند. این در حالی است که آنها امروز مدارک لازم برای شرکت در این مسابقات را به فدراسیون ارسال کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از 10 روز تعطیلی در آغاز راه، هفته دوم از فصل جدید مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه آغاز می‌شود. طبق برنامه اعلام شده تیم‌های ذوب آهن و ماهان که در هفته نخست مسابقات به دلیل ناقص بودن مدارک ارسالی از انجام بازی برابر حریفان‌شان بازماندند، این هفته می‌توانند برگزارکننده دیدار خود باشند البته به شرط برطرف شدن مشکلات.

در همین راستا مسئولان ذوب آهن هفته گذشته با ارسال مدارک لازم حضور خود را در این رقابت‌ها قطعی کردند. ماهانی‌ها هم مدارک لازم جهت صدور کارت اعضای کادر فنی و بازیکنان‌شان را در اختیار فدراسیون گذاشته‌اند با این حال قرار است نشستی هم با مسئولان فدراسیون داشته باشند تا در رابطه با مشکلات‌شان صحبت‌های لازم و نهایی را انجام دهند.

جلال زهرایی، معاون ورزشی باشگاه ماهان در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه اظهارداشت: امروز شنبه کپی قرارداد و دیگر مدارک لازم به فدراسیون بسکتبال ارسال کردیم تا کارت مربیان و بازیکنان برای دیدار دوشنبه صادر شود اما قرار است روز یکشنبه هم در محل فدراسیون نشستی با مسئولان فدراسیون داشته باشیم تا برای شرکت در مسابقات حرف نزده و کار انجام نشده‌ای باقی نماند.

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا بدهی‌هایی که ماهان ملزم به پرداخت آنها بود، پرداخت شده است"؟، گفت: در جریان این موضوع نیستم فقط اینکه نشست روز یکشنبه تکلیف خیلی چیزها را مشخص می‌کند.

معاون باشگاه ماهان تاکید کرد: با ارسال مدارک به فدراسیون حضورمان در لیگ برتر امسال را تا حد زیادی قطعی کرده‌ایم اما بازهم نشست فردا تعیین کننده خواهد بود.