نماینده مردم مبارکه به عنوان مخالف چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از وی خواست تا برنامه های خود را در حوزه جوانان، توجه به تیم های شهرستانی و به اتمام رساندن پروژه های ورزشی نیمه تمام در کشور و همچنین مواضع صریح و شفاف خود در فتنه سال 88 را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، بررسی صلاحیت محمود گودرزی چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان امروز در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی برگزار شد و علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه به عنوان اولین مخالف وزیر پیشنهادی اظهارات خود را بیان کرد که در خلال صحبت هایش لاریجانی رئیس جلسه به وی تذکر داد صحبت های شما به عنوان مخالف نیست لطف کنید مخالفت خود را بیان کنید.

ایرانپور در نطق خود با اشاره به اهمیت وزارت ورزش و جوانان و سوابق تحصیلی وزیر پیشنهادی اظهار داشت: سنگینی بار وزارت ورزش و جوانان بعد از ادغام دو حوزه ورزش و جوانان کفه ترازو را به سمت ورزش سنگین تر کرده و حوزه جوانان در این میان مغفول مانده است.

نماینده مردم مبارکه گفت: آقای گودرزی باید توضیح دهد که در برنامه های خود چقدر به حوزه جوانان که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است توجه کرده و دیدگاه وی در حوزه ورزش و در خصوص تیم های شهرستانی و ورزش هایی که مهد آنها در شهرستان است چیست؟

وی ضمن انتقاد از سیاست وزارت ورزش و جوانان و توزیع بودجه بین دو تیم پایتخت نشین یعنی استقلال و پرسپولیس گفت: متاسفانه تیم های شهرستانی از این بودجه ها محروم هستند.

ایرانپور در ادامه با اشاره به پروژه ها و طرح های نیمه تمام وزارت ورزش و جوانان گفت: برخی از این پروژه های ناتمام قدمت ده ها ساله دارند و از آقای گودرزی می خواهیم در یک برنامه زمان بندی شده و بر اساس اولویت اعلام کنند که چه تصمیمی برای این پروژه ها دارند.

وی در پایان از گودرزی خواست تا مواضع خود را در خصوص فتنه سال 88 به صورت صریح و شفاف به نمایندگان مجلس اعلام کنند.