عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان خطاب به نمایندگان گفت: اطمینان داشته باشید گودرزی سرباز ولایت است و همواره در خدمت نظام و انقلاب فعالیت کرده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس در جریان بررسی رای اعتماد به محمود گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان فتح الله حسینی نماینده مردم قصر شیرین در موافقت با گودرزی و در توضیح علت رای ندادن مجلس به سه وزیر پیشنهادی قبلی گفت: مجلس با هیچ کس دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: امروز آمریکا با تمام توان در برابر جمهوری اسلامی ایستاده اما متوجه شده که جمهوری اسلامی دارای اقتداری است که همین موضوع موجب شده علی رغم تلاش های کشورهای غربی نتوانند ملت ایران را شکست دهند.

وی گودرزی را روستایی زاده خواند و گفت: گودرزی دارای تجربه و تخصص است و مدرک دکترا در زمینه ورزش دارد، تجربیات ارزشمند وی در عرصه ورزش سابقه مدیریت خوبی از وی در عرصه مدیریت ورزشی باقی گذاشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان وابستگی به هیچ گروه و جناحی ندارد و تلاش دارد برای جوانان کار کند.

وی ادامه داد: گودرزی همواره از جوانان و ورزشکاران مناطق محروم و مرزی حمایت کرده است.

حسینی اظهار داشت: جوانان ما امروز از سویی بیکارند و از سویی دیگر به اعتیاد گرایش پیدا کردند از دولت انتظار داریم به جوانان کمک کند.

نماینده مردم قصر شیرین اظهار داشت: امروز باید کابینه تکمیل شود و با الحاق گودرزی به کابینه تدبیر و امید مشکلات وزشی استان ها در چارچوب قانون و با برنامه ریزی حل خواهد شد.

وی خطاب به گودرزی گفت: انتظار داریم شما اگر به عنوان وزیر انتخاب شدید با نمایندگان هماهنگی و همدلی داشته باشید و فضای مناسبی برای فعالیت جوانان ایجاد کنید.

وی با بیان این که برخی روستاها حتی فاقد یک توپ فوتبال هستند اظهار داشت: به خاطر این در موافقت با شما صحبت کردم که شما رزمنده و ایثارگر هستید.

وی خطاب به نمایندگان گفت: اطمینان داشته باشید ایشان سرباز ولایت است و همواره در خدمت نظام و انقلاب بوده است و با تمام توان در وزارت ورزش فعالیت خواهد کرد.

به گزارش مهر جلسه رای اعتماد ادامه داد...