مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به عقد قرارداد با هافبک تیم ذوب‌آهن گفت: هواداران پیگیر انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس بودند و با پیگیری هایی که انجام دادیم او به پرسپولیس پیوست.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان درباره نقل و انتقال بازیکنان بین باشگاه ذوب‌آهن و پرسپولیس گفت: باشگاه ذوب‌آهن از مدت‌ها پیش درخواست جذب محمدرضا خانزاده را داده بود. ما با انتقال این مدافع ملی‌پوش و با استعداد موافق نبودیم پس از آن مذاکراتی برای معاوضه محسن مسلمان و میلاد غریبی انجام شد.

وی افزود: ما به اصفهان رفتیم و مهمان باشگاه ذوب‌آهن و آقای آذری بودیم. در آنجا مذاکرات انجام شد و توافقات ابتدایی به دست آمد. پس از آن در تهران با یکدیگر مذاکره کردیم و همه چیز نهایی شده بود اما خبرهایی منتشر می‌شد مبنی بر اینکه باشگاه‌های دیگر خواهان مسلمان شده‌اند و این کمی هواداران را نگران کرده بود اما ما مطمئن بودیم که این انتقال انجام خواهد شد چرا که به قول و قراری که با باشگاه ذوب‌آهن و بازیکن داشتیم اطمینان کرده بودیم و این اطمینان با  توجه به علاقمندی مسلمان به پرسپولیس و خصوصیات آقای آذری بی‌دلیل نبود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: باید بگویم محمدرضا خانزاده مدافع ملی‌پوش ما در بحث معاوضه بازیکنان نقشی نداشته و او بر اساس درخواست جداگانه به تیم فوتبال ذوب‌آهن منتقل شده اما مسلمان و غریبی با یکدیگر معاوضه شده‌اند. خانزاده و غریبی دو سرمایه گرانقدر باشگاه پرسپولیس هستند که ما با انتقال قرضی آنها موافقت کرده‌ایم. غریبی در ذوب‌آهن فرصت بازی خواهد داشت و چون با ما قرارداد دارد پس از پایان فصل تحت قرارداد با پرسپولیس خواهد بود.

رویانیان ادامه داد: همچنین خانزاده دیدگاه‌ها و نظراتی داشت که آقای آذری با وی مفصل صحبت کرد و او موافقت خود را با پیوستن قرضی به ذوب‌آهن اعلام کرد. به هر حال هواداران در طی یکی دو فصل اخیر همواره خواهان جذب مسلمان بودند و در این میان آقای دایی سرمربی پرسپولیس در لیست نقل و انتقالات نیم فصل خود خواهان جذب این بازیکن توانمند شده بود. ما خوشحالیم که به خواسته سرمربی تیم عمل کردیم و هواداران هم بازیکنی که دوست داشتند به پرسپولیس بیاید را از این پس در تیم محبوب خود خواهند دید.

وی درباره سایر نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در نیم فصل گفت: برخی باشگاه‌ها خواستار برخی بازیکنان ما شده‌اند که ما نظرات سرمربی تیم را در این باره و این که کدام بازیکنان را حفظ کنیم دریافت کرده‌ایم و بر اساس سیاست‌ها و خواسته‌های سرمربی تیم برای جذب بازیکنان اقدام خواهیم کرد. همچنین ما یک بازیکن دیگر نیز جذب خواهیم کرد.