نشست بعدی عصر تجربه، سوم آذرماه با حضور شهرام شفیعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام شفیعی، نویسنده کودک و نوجوان در سال 1349 در تهران به دنیا آمد. h, ادبیات فارسی خوانده است. شفیعی به ‌عنوان سرویراستار در مطبوعات و گاهی به عنوان ویراستار كتاب، فعالیت‌هایی داشته و تاكنون حدود 100 كتاب را ویراستاری كرده است.

شفیعی همچنین به ‌عنوان نویسنده با نشریات متعددی همكاری دارد. او تاكنون از 20 جشنواره، جایزه دریافت كرده که از آن جمله می‌توان به  20 سال ادبیات داستانی و برگزیده اصلی كتاب دفاع مقدس اشاره کرد.
شهرام شفيعي در طنزهايی كه محتوای بيشتر آنها مسايل سياسی و اجتماعی‌اند، كژی‌ها و نارسايی‌های اجتماعی و سياسی را با زبان طنز به سخره می‌گيرد تا کاستی‌های اجتماعی به رسايی گرايش يابد.
از جمله آثار شهرام شفیعی می‌توان به «آقا بالای دست گنده، ماه در چاه، من فكر می‌كنم، خیمه خاموش» و مجموعه سه جلدی «ماجراهای پاشنه طلا» و مجموعه داستان «آوازهای پینه بسته» اشاره کرد.

نشست عصر تجربه با حضور شهرام شفیعی روز یکشنبه سوم آذر ماه ساعت 15 در سرای داستان بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان واقع در خیابان استاد نجات‌الهی (ویلا)، كوچه نوید، بن‌بست چهارم، پلاك یک، برگزار می‌شود.