باشگاه تراکتورسازی با نظر مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه برای جذب جاسم کرار و حضور این بازیکن در تمرینات تراکتورسازی از مراجع قانونی استعلام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید زینی‌زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می‌گوید با نظر مجید جلالی قصد جذب جاسم کرار بازیکن پیشین تراکتورسازی را داشته ولی این بازیکن شاکی خصوصی دارد. به همین خاطر تراکتورسازی از مراجع قانونی استعلام گرفته تا در صورت نیاز، این بازیکن نیم فصل به تراکتورسازی برگردد. مشروح صحبت‌های زینی زاده با سایت باشگاه تراکتورسازی در زیر می‌آید:

در خصوص بازیکنان خروجی تیم بفرمایید؟
برابر آیین نامه ما حداکثر می توانیم 23 بازیکن حرفه ای داشته باشیم و با توجه به پر شدن این لیست در ابتدای فصل نام بازیکنانی چون محمد ایرانپوریان و ربیع خواه را که بدلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم در ادامه این فصل از مسابقات نیستند را از لیست خارج کرده‌ایم و سید محسن حسینی هم با توافق طرفین و جهت کمک به تیم همشهری خودمان در اختیار تیم گسترش فولاد قرار گرفت ، بازیکنی که از قدیمی های تراکتور بود و اخلاق و رفتار خوب این بازیکن قابل تقدیر است ، غیر از این بازیکن تا کنون خروجی از تیم نداشته ایم و در تلاشیم همه بازیکنانمان را حفظ نماییم.

پس جدایی کریمیان را تکذیب می‌کنید؟
کریمیان با ما قراردارد و کادر فنی و مدیریت تیم در خصوص حضور این بازیکن در تیم اتفاق نظر دارند و امید داریم در نیم فصل دوم عملکرد بسیار بهتری را از این بازیکن شاهد باشیم.

از مصدومان تیم چه خبر؟
محمد ابراهیمی با توجه به اعلام معاونت پزشکی باشگاه تا 1/5 ماه دیگر می تواند در تمرینات حضور یابد و مرتضی اسدی با تلاش کادر پزشکی تیم انشاالله به بازی با پرسپولیس می رسد .

پس با توجه به حرف‌های شما ابراهیمی از لیست خارج نمی‌شود ؟
نه به هیچ عنوان این بازیکن را از لیست خارج نمی کنیم چرا که در ادامه راه این بازیکن می تواند کمک حال ما باشد. جا هم برای جذب بازیکن جدید باز شده است و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

بحث داغ جاسم کرار مطرح شده است. برای جذب او برنامه‌ای دارید؟
بنا به در خواست کادر فنی قرار بود کرار برای حضور در تمرینات تیم و دادن تست ورزشی به تبریز بیاید ولی مطلع شدیم به دلیل داشتن شاکی خصوص امکان حضور این بازیکن در تبریز وجود ندارد ولی ما از مراجع قانونی استعلام وضعیت کرده ایم تا اگر این بازیکن از نظر قانونی مشکلی برای حضور در تبریز نداشته باشد از او برای حضور در تمرینات تیم دعوت کنیم.

اردوی امارات لغو شد و در بعضی از سایت‌های خبری مشکل مالی علت عدم برگزاری اردو عنوان شد. در این خصوص بفرمایید؟
مسایل مالی در این امر دخیل نبود چرا که ما مقدمات اردو را انجام داده بودیم ولی با توجه به مصدومیت بازیکنانمان و حضور 5 بازیکن در رده های مختلف تیم ملی و عدم جذب بازیکن جدید تا زمان شروع اردو از لحاظ نفرات به حد نصاب برگزاری اردو نرسیدیم و بنابه تشخیص کادرفنی و مدیریت قرار شد تمرینات در تبریز شروع شود ولی بازی های تدارکاتی در نظر داریم تا با جذب بازیکنان مد نظرمان یا در تبریز یا در شهر های دیگر بازی تدارکاتی برگزار کنیم .

در خصوص مشکلات مالی توضیح دهید.
خوشبختانه در نیم فصل اول مسابقات با همت اعضای هیئت مدیره و مجموعه باشگاه و صبر و حوصله بازیکنان تیم و همکاری آنها با مدیران باشگاه ، تراز مالی منفی و بدهی های سنگین نداشته ایم ولی تعهداتی به اشخاص حقیقی و حقوقی داریم که انشاالله به موقع با دستیابی به منابع مالی مدنظر به کلیه تعهداتمان عمل می کنیم ، 29 آبان ماه در تهران جلسه هیئت مدیره باشگاه برگزار می شود تا آخرین تصمیمات در خصوص تامین منابع مالی اتخاذ گردد ، انشاالله خبرهای خوشی از این جلسه خواهیم داشت ، لازم می بینم همین جا از همه مسئولین استانی بخواهم از این تیم حمایت کنند و کماکان کمک حال این تیم باشند ، بنابه اعلام دفتر استاندار قرار است به خدمت استاندار محترم برسیم تا از رهنمود های آنها استفاده نماییم و بتوانیم حضوری قدرتمند در بازی های آسیایی داشته باشیم ، و با درخشش در این بازی ها موجب شادی مردم آذربایجان شویم

آخرین وضعیت تیم چطور است؟
تیم از لحاظ آمادگی روحی و روانی در شرایط بسیار ایده آلی قرار دارد. از تمامی بازیکنان و کادر فنی به خاطر این همدلی و اتحاد تشکر می‌کنم و امید دارم با حفظ این همدلی افتخارات بزرگی برای هواداران فهیم‌مان کسب نماییم، از نظر فنی هم بازی با استقلال تهران نشان از یک پیشرفت با برنامه در تیم بود و این مسیر رو به جلو در بازی پرسپولیس نیز نمایان خواهد شد و با توجه به شرایط جوی استان در این فصل با حفظ آمادگی جسمی ایده آل برای ادامه مسابقات خواهیم پرداخت