مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA در غیاب دواین وید و در شبی که لبرون جیمز فروغ چندانی نداشت برابر تیم آتلانتا هاوکس به برتری دست یافت.

به گزار خبرنگار مهر، تیم بسکتبال میامی هیت بامداد امروز چهارشنبه میزبان آتلانتا هاوکس بود. در این بازی که در حضور 19 هزار و 600 تماشاگر سالن "امریکن ایرلاینز" میامی برگزار شد مدافع عنوان قهرمان با حساب 104 بر 88 از سد رقیب خود گذشت. در این بازی دواین وید به خاطر مصدومیت به میدان غایب بود و لبرون جیمز هم تنها 13 امتیاز کسب کرد با این حال "کریس بوش" با کسب 19 امتیاز بهترین یار این تیم بود. در ترکیب تیم آتلانتا "مایک اسکات" با کسب 15 امتیاز بهتر از سایر بازیکنان ظاهر شد.

بوستون سلتکیس هم در خانه هوستون راکتز با حساب 109 بر 85 مغلوب شد. "ترنس جونز" فوروارد تیم هوستون با 24 امتیاز و 9 ریباندی که به نام خود ثبت کرد یکی از ارکان برتری میزبان بود. در تیم بوستون هم "کارتنی لی" با کسب 17 امتیاز درخشان تر از سایرین ظاهر شد. از این بازی در سالن "تویوتا سنتر" شهر هوستون 18 هزار و 232 تماشاچی دیدن کردند.

در سالن "اسلیپ ترین" شهر ساکرامنتو این تیم مقابل دیدگان 14 هزار و 626 هوادار خود به مصاف فینیکس سانز رفت و این تیم را با حساب 107 بر 104 از پیش روی برداشت. "دیمارکوس کازینز" با کسب 27 امتیاز و 12 ریباند ستاره تیم میزبان در این بازی بود و در طرف مقابل "جرالد گرین" با 23 امتیاز خوش درخشید.

"کارملو آنتونی" فوروارد سرشناس تیم نیویورک نیکس بامداد امروز خیلی تلاش کرد تیمش را در زمین دیترویت پیستونز نجات دهد ولی در نهایت این بازی با برتری 92 بر 86 میزبان خاتمه یافت. "آنتونی" با 25 امتیازی که به تنهایی کسب کرد بهترین بازیکن این میدان بود.

در دیگر بازی روز چهارشنبه تیم واشنگتون ویزاردز جدال برابر مینه سوتا تیمبر وولوز را با حساب 104 بر 100 به سود خود پایان داد. این تیم که در سالن خانگی خود "وریزون سنتر" شهر واشنگتن بازی می‌کرد و از حمایت 14 هزار و 804 هوادارش برخوردار بود با درخشش "بردلی بیل" که به تنهایی 25 امتیاز کسب کرد از سد رقیب خود گذشت.

برچسب‌ها