کرمان - خبرگزاری مهر: معاون استاندار کرمان با اشاره به وجود فرقه‌های انحرافی گفت: دشمنان قصد دارند از طرق مختلف به اسلام شیعیان ضربه وارد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد کمالی سه‌‌شنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به اسلام و شیعیان گفت: دشمنان با ایجاد فرقه‌های انحرافی و تبلیغ آنها از شبکه‌های متعدد قصد دارند به مقابله با اسلام بپردازند.

وی با اشاره به وضعیت سوریه کنونی افزود: استکبار جهانی با فرستادن گروه های مختلف به این کشور قصد دارد در راستای اهداف اسرائیل حرکت کند و با راه‌اندازی جنگ داخلی ظلمی بزرگ به مردم سوریه کرده است.

وی ادامه داد: تعمیق آموزه‌های دینی نیاز امروز جامعه است و ایام محرم و صفر فرصت مناسبی برای این امر است و به لطف الهی امسال مانند سال‌های گذشته توانستیم مراسم عزاداری سالار شهدا(ع) را در کمال احترام و رعایت شئونات در سراسر استان برگزار کرده و عشق و ارادت خود را به امام حسین(ع) ابراز کنیم.

این مسئول اذعان داشت: عشق به ائمه اطهار(ع) در دل و جان مردم ریشه دوانده و توطئه‌های دشمنان نمی تواند کوچکترین خللی در ایمان راسخ آنها وارد کند.

کمالی از وجود 34 هزار حافظ قرآن کریم در کشور خبر داد و گفت: توجه به قرآن و عملی کردن آموزه‌های قرآنی در جامعه می‌تواند در ایجاد جامعه‌ای سالم و ایمن بسیار تاثیبرگذار باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان تصریح کرد: در حال حاضر 400 موسسه قرآنی شهری و روستایی در استان کرمان به همت سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شده است.

وی اذعان داشت: در شرایطی که دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام استفاده می کنند باید هوشیار باشیم و با آگاه‌سازی جامعه و ترویج آموزه‌های دینی راه های نفوذ دشمنان را ببندیم.