خرم آباد - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان بر ضرورت تامین امکانات رفاهی و خدماتی مورد نیاز در آزادراه خرم آباد - پل زال تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از آزادراه خرم آباد - پل زال در سخنانی اظهار داشت: این آزاد راه به طول نزدیک 104 کیلومتر مسیر دسترسی به جنوب کشور را تسهیل کرده است.

وی از این آزادراه به عنوان شاهراه ترانزیتی شمال به جنوب کشور یاد کرد و بیان داشت: این در حالیست که برخی نواقص موجود در این محور همچنان مسافران و رانندگان را آزار می دهد.

استاندار لرستان بر ضرورت پیگیری دستگاههای مختلف برای رفع مشکلات زیرساختی و خدماتی موجود در آزاد راه خرم آباد - پل زال تاکید کرد و بیان داشت: باید شرایط لازم برای خدمات رسانی مطلوب به مردم و مسافران در این محور فراهم شود.

بازوند بر ضرورت رفع مشکلاتی چون کمبود روشنایی در مسیر آزاد راه خرم آباد - پل زال از جمله تونلهای این محور، احداث مجتمع خدماتی و رفاهی، تامین پمپ بنزین و رفع مشکلات فنی محور تاکید کرد.

بنابر این گزارش هوشنگ بازوند استاندار لرستان به دنبال برخی گزارشهای مردمي در خصوص كمبودهای موجود در مسير آزاد راه خرم آباد - پل به همراه معاون عمراني استانداری و پيمانكار اين پرو‍‍ژه از طول مسير اين آزاد راه بازديد کرد.

پیش از این به دلیل نواقص موجود در آزاد راه خرم آباد - پل زال این محور شاهد حوادث ناگواری بوده است به طوریکه در دو حادثه مجزا نزدیک به 25 امدادگر در حین انجام عملیات امدادرسانی به سانحه دیدگان در این آزاد راه مجروح شدند.