بجنورد - خبرگزاري مهر: مرحله استاني سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خيريه، با حضور 240 قرآن آموز خواهر و برادر در خراسان شمالي برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنج شنبه سي ام آبان ماه مرحله استاني سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم اوقاف و امور خيريه در خراسان شمالي، به ميزباني شهرستان شيروان برگزار شد.

در اين مسابقات 240 قرآن آموز خواهر و برادر كه پيش از اين در مرحله شهرستاني برگزيده شده بودند؛ در رشته هاي حفظ، مفاهیم، ترتیل و قرائت قرآن كريم در رده هاي سني شکوفه‌ها و بزرگسالان با يكديگر رقابت مي كنند.

اين مسابقات در رده سني بزرگسالان در بخش خواهران در حسينيه اعظم و در بخش برادران در حسينيه ابوالفضلي شيروان برگزار مي شود.

مسابقات رده سني شكوفه ها نيز در امامزاده غيبي شيروان در حال برگزاري است.

مديركل اوقاف و امور خيريه خراسان شمالي در حاشيه برگزاري اين مسابقات در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان كرد: در مرحله استاني سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم اوقاف و امور خيريه در خراسان شمالي، هجده داور ملي و بين المللي، اجراي شركت كنندگان را داوري مي كنند.

به گفته حجت السلام سيف الله سهرابي برگزيدگان اين مسابقات به مرحله كشوري سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم اوقاف اعزام مي شوند.