بوشهر - خبرگزاری مهر: محیط بان وظیفه شناس و متعهد بوشهری به‌دلیل عدم پذیرش پیشنهاد رشوه هنگفت، در دومین همایش سراسری فرماندهان یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس ازآنکه محمد تولیده محیط بان و رئیس محیط زیست شهرستان گناوه پیشنهاد قاچاقچیان پرندگان کمیاب مبنی بر دریافت یک میلیارد ریال وجه نقد و یک دستگاه خودرو زانتیا در قبال چشم پوشی از خروج چهار بهله بازهای شکاری وهشت قطعه هوبره از کشور را رد کرد، در دومین همایش سراسری فرماندهان یگان حفاظت محیط زیست کشور، از سوی دکتر ابتکار ریاست سازمان حفاظت محیط زیست و سرهنگ خیلدار فرماندهی یگان حفاظت مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این باره به خبرنگار مهر گفت: همه تلاشگران عرصه محیط زیست با توکل به خدا، توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و تعهد و وظیفه شناسی با همه وجود ذوب در ولایتند و خود را وقف نظام و انقلاب اسلامی کرده‌اند.

سید اصغر مطهری ادامه داد: برخورد با متخلفین و آسیب رسانان به محیط زیست از جمله وظایف اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر است که باهمکاری، کار گروهی و همراهی دیگر نهادها صورت پذیرفته و به نتیجه می‌رسد.

وی اضافه کرد: از جمله تلاشگران برقراری نظم و ثبات و محافظت از انفال الهی در کنار ماموران و خدمتگزاران محیط زیست عزیزان ایثارگر نیروی انتظامی هستند که همواره همراه و مددکار ما در برخورد بامتخلفان و قاچاقچیان بوده اند.

مطهری اظهار داشت: به پاس تعهد، جوانمردی و عمل به وظایف محوله به بهترین شکل ممکن در این همایش سراسری از  آقای محمد تولیده رییس محیط زیست گناوه و همچنین از پلیس راهور گناوه سرگرد علی اقبالی پور، ستوان سوم محمود میرزایی، حسن نیک صفت، ابراهیم احمدی و یدالله محمدی مراتب سپاس و تقدیر به عمل آمد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: سعید نوذری از همکاران ما در اداره کل حفاظت محیط زیست نیز شعری را بدین منظور سرده است که می‌گوید: خوشا چون آهن تفتیده بودن/  رها از" تهمت" و "ترسیده "بودن/خوشا مانند مردی از" گناوه "/"محمد" بودن و" تولیده "بودن.