سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با بیان اینکه در دیدار روز یکشنبه برابر استقلال به دنبال ارایه برنامه‌های خود است تاکید کرد: برایم هیچ اهمیتی ندارد که استقلال در این مسابقه به دنبال کسب 3 امتیاز و قهرمانی نیم فصل است.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی برابر استقلال که بعد از ظهر امروز شنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: ما برای این بازی حدود 20 روز وقت آماده‌سازی داشتیم. البته یکسری از بازیکنان ما در طول تمرینات غایب بودند ولی از زمانی که داشتیم خوب استفاده کردیم و فردا می‌خواهیم خوب بازی کنیم. در این دیدار سهیل رحمانی تنها غایب ما خواهد بود.

وی با اشاره به تیم استقلال یادآور شد: استقلال باشگاه مهمی در ایران است و به آن احترام می‌گذاریم ولی سعی می‌کنیم که شانس خود را برای برنده شدن در این بازی امتحان کنیم. بازی دشواری داریم ولی برای کسب 3 امتیاز تلاش خواهیم کرد.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که آیا از خریدهای نیم فصل راضی هستید، گفت: نه من از اتفاقاتی که رخ داده است راضی نیستم. بعد از بازی آخری که داشتیم عنوان کردم که باید تیم را تقویت کنیم و الآن وقت خواب نیست ولی کار خاصی را تا این لحظه انجام ندادیم.

اسکوچیج همچنین با تقدیر از بازیکنان تیم خود عنوان کرد: فکر می‌کنم که اعتماد به نفس تیم من بیشتر از قبل شده است ولی نباید بی‌خیال باشیم و برای اینکه روند خودمان را ادامه دهیم باید با تمام انرژی کار کنیم. من از بازیکنانم راضی هستم چرا که با وجود شرایط سخت باشگاه با تمام  وجود تلاش کرده‌اند.

وی در خصوص تلاش استقلال برای کسب 3 امتیاز و عنوان قهرمانی نیم فصل گفت: این مسئله مربوط به خود استقلال است و نه برای ما. البته این هدف آنهاست ولی ما هم هدف خودمان را داریم. اینکه استقلال به دنبال 3 امتیاز است و برای قهرمانی می‌جنگد برای ما اهمیتی ندارد و ما کار خودمان را می‌کنیم.