تیم فوتبال استقلال تهران در پایان نیمه نخست دیدار مقابل ملوان در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر برابر حریف خود به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های استقلال تهران و ملوان بندرانزلی در تنها دیدار معوقه هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند. در این بازی که از ساعت 16:20 امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران در  حال برگزاری است تیم استقلال در پایان نیمه نخست حریف خود را با یک گل شکست داد. حنیف عمران‌زاده در دقیقه 31 تنها گل آبی‌پوشان را در این نیمه به ثمر رساند.

استقلال که انگیزه‌های زیادی برای گشودن دروازه ملوان را داشت در دقیقه دوم بازی روی ضربه سر نیکبخت خطرساز شد. چهار دقیقه بعد سانتر این بازیکن با ضربه سر نظری همراه شد که پاشنکو به زیبایی این توپ را دفع کرد. بعد از این دو حمله ملوان کمی به خود آمد و سعی کرد بازی را به تعادل بکشاند. در دقیقه 24 بازی ملوان پشت محوطه جریمه استقلال صاحب یک ضربه کاشته شد ولی مازیار زارع نتوانست از این فرصت استفاده کند.

استقلال در دقیقه 31 بازی روی یک ضربه کاشته توسط حنیف عمران‌زاده به گل رسید. سانتر آندو تیموریان را این مدافع پیش تاخته در حالی که از سوی بازیکنان حریف یارگیری نمی‌شد درون دروازه ملوان جای داد تا میزبان به زدن گل دوم و قهرمانی نیم فصل امیدوارتر شود. شاگردان قلعه نویی در ادامه یکی دو بار دیگر شانس خود را برای گشودن دروازه ملوان امتحان کردند که ثمری نداشت و نیمه نخست با همان تک گل خاتمه یافت.

سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، پژمان نوری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، علیرضا نیکبخت واحدی، آرش برهانی، محمد قاضی و محمدمهدی نظری در این دیدار برای استقلال به میدان رفتند.