هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت که با توجه به جدول امتیاز بندی بهترین بازیکن آسیا، می‌تواند به این عنوان برسد. در عین حال این بازیکن تاکید کرد که اگر هم به این عنوان نرسد، زندگی همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام پس از پیروزی تیم فوتبال استقلال برابر ملوان در جمع خبرنگاران درباره این بازی اظهار داشت: خدا را شکر که بازی را بردیم. حدود 10 روز با تیم تمرین نکرده بودیم و استقلال طی روزهای گذشته کامل نبود. ما سه امتیاز ارزشمند به دست آوردیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در خصوص اینکه استقلال بازی خوبی مقابل ملوان انجام نداد، گفت: ما دنبال سه امتیاز بازی بودیم. هواداران از استقلال قهرمانی فصل را می‌خواهند نه قهرمانی نیم فصل.

هافبک استقلال درباره انتخابش به عنوان یکی از کاندیدای بهترین بازیکن سال آسیا هم خاطرنشان کرد: عصر فردا در یک نشست خبری همراه دو بازیکن دیگر باید حضور داشته باشم. توکل بر خدا؛ امیدوارم بتوانم به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شوم. در سال 2008 -2009 هم می‌توانستم به عنوان بهترین بازیکن آسیا برسم ولی قسمت نبود. اگر هم مجددا به این عنوان نرسم، زندگی همچنان ادامه خواهد داشت.

نکونام در خصوص میزان شانسش برای کسب این عنوان گفت: فکر می‌کنم با توجه به امتیاز بندی صورت گرفته بتوانم به عنوان بهترین بازیکن برسم. همین که جزو سه بازیکن بودم برایم افتخار است.

وی درباره اینکه "با توجه به بالا بودن سن شما، این آخرین شانس برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیاست"، تاکید کرد: من خودم را برای سال‌های بعد هم بدون شانس نمی‌دانم. اگر خوب تمرین کنم در دوره‌های بعد هم شانس دارم. همه چیز دست خودم است.

نکونام در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود لابی‌ها در انتخابش به عنوان یکی از سه بازیکن برتر آسیا تاثیر داشته، گفت: در خیلی از مسائل و اتفاقات آسیا ممکن است صحبت کردن موثر باشد ولی من کاری به این حرفها ندارم و کار خودم را انجام می‌دهم.