ستاره بسکتبال NBA در حالی که دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند قرارداد خود را برای دو سال با تیم لیکرز تمدید کرد تا همچنان بالاترین دستمزد را در NBA دریافت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، کوبی بریانت روز دوشنبه برای تمدید قرارداد خود با باشگاه لس آنجلس لیکرز به توافق رسید. در بیانیه‌ای که باشگاه لیکرز منتشر کرد عنوان شد که قرارداد جدید او دو ساله بوده و 48 میلیون دلار ارزش دارد. بدین ترتیب بریانت همچنان بالاترین دستمزد را در میان ستارگان NBA دریافت خواهد کرد.

این بازیکن که دوران نقاهت پس از پارگی آشیل پای خود را سپری می‌کند در سال اول قرارداد جدید خود 23 میلیون و 500 هزار دلار دریافت خواهد کرد و در سال دوم هم 25 میلیون دلار قرارداد وی 25 میلیون دلار است. بر اساس قرارداد قبلی در پایان این فصل 30 میلیون و 400 هزار دلار از سوی باشگاه به حساب کوبی واریز خواهد شد.

باشگاه لیکرز بعد از امضای قرارداد بیانیه‌ای را منتشر کرد که در متن آن آمده است: امروز یک روز خوشحال کننده برای طرفداران لس آنجلس لیکرز است. بریانت مثل شاه ماهی بوده که در دریاچه باقی مانده است. البته ما امیدوار هستیم که به همکاری‌های خودمان ادامه دهیم."

بر اساس برخی اخبار تیم لیکرز قصد دارد برای فصل آینده کارملو آنتونی را از باشگاه نیویورک نیکس خریداری کند تا در کنار کوبی بریانت از این ستاره ملی‌پوش آمریکا استفاده کند.

برچسب‌ها