همدان- خبرگزاري مهر: نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه تفكر بسيجي جهان اسلام را فرا گرفته است، گفت: تفكر بسيجي محور مديريت استان همدان قرار گيرد.

 به گزارش خبرنگار مهر،پیش از ظهر سه شنبه همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج،10 هزار نفر از بسيجيان استان همدان جهت تجديد بيعت با آرمان هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي و اعلام آمادگي بيش از پيش براي دفاع از انقلاب اسلامي در استان همدان گرد هم آمدند.

اما بزرگترين تجمع بسيجيان استان همدان با حضور اقشار مختلف اين نهاد از پايگاهاي مختلف در سالن شش هزار نفري  انقلاب شهر همدان به وقوع پيوست، كه با در دست داشتن پرچم هاي رنگارنگ با مضاميني چون " لبيك يا حسين " و "يا زين العابدين" خود را به اين مكان رسانده بودند.

 نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي در اين مراسم با تاكيد بر اينكه تفكر بسيجي  جهان اسلام را فرا گرفته است، گفت: استان همدان نيازمند تفكر بسيجي است.

امير خجسته ادامه داد: هفته بسيج يادآور رسالت هاي انقلاب اسلامي است، در حالي كه  كشور ايران درصد سال گذشته دو برابر وسعت امروز را داشت، با جنگ تحميلي، صدام قصد  تصرف ايران را داشت و براي همين منظور دشمنان ايران نيز او را تا دندان مسلح  كردند تا بتواند كشورمان را در سه روز  تصرف كند .

بسيج تجلي علاقه ملت ايران به انقلاب اسلامي است

وي با اشاره به اينكه  48 كشور جهان  از  صدام حمايت مالي و تسليحاتي داشتند، افزود:  امام خميني (ره) شجره طيبه بسيج را ايجاد كرد و اين نهاد تجلي علاقه ملت ايران به انقلاب اسلامي است و تشكيل بسيج مستضعفين نيز در راستاي اهداف بسيج 20 ميليوني ايست.

نماينده مردم همدان وفامنين در مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: بسيج خواهان ظلم ستيزي و بيداري جهان اسلام است و مسير عاشورا تجلي بخش اهداف اين شهيد است و اين راه خاموش نشدني است و رزمندگان اسلام در جنگ تحميلي در راستاي مسير عاشورا به نداي  رهبركبير انقلاب اسلامي لبيك گفتند و از ايران دفاع كردند.

خجسته با اشاره به اينكه شجره طيبه بسيج در مقابل كفر و ظلم ستيزي  ايستاده است، عنوان كرد: خرمشهر به دست بزرگ مرداني چون  حسين فهميده آزاد شد كه رشد يافته مكتب اسلام بودند و بسيجيان در جنگ تحميلي با ريخته شدن خونشان اهداف نظام اسلامي  را محقق كردند.

وي اذعان داشت:  240 هزار نفر در جنگ تحميلي شهيد ، 19 هزار نفر  جانباز ، 54 هزار نفر آزاده  به انقلاب اسلامي تقديم شد و  پيام همه آنان اين است كه  ايران در مقابل  تمام ابر قدرت ها  ايستاده  است و انقلاب اسلامي در راستاي ظلم ستيزي  قدم بر مي دارد.

نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه آمريكا به دنبال تعيين تكليف وضع كشور سوريه در طول دو ماه بود ، اظهار داشت: سوريه تبديل به كانون مقاومت در منطقه شده است و اكنون پس از 36 ماه  درگيري نتوانسته اند به اهداف خود برسند و علت فراگير شدن مقاومت در سوريه رشد تفكر بسيجي از ايران اسلامي است.

خجسته اذعان داشت: سلفي ها، كشورهاي حاشيه خليج فارس، تركيه ،آمريكا و  متحدانش  به دنبال بي ثبات كردن سوريه هستند و اكنون به علت فراگير شدن تفكر بسيجي در حال عقب نشيني هستند و كمك هاي مالي به گروه هاي سلفي از طريق  تركيه و عربستان به  آنان داده مي شود.

وي با اشاره به اينكه دو هزار بسيجي در جنوب لبنان دومين ارتش بزرگ جهان را در جنگ 33 روزه زمين گير كردند، اظهار داشت: بسيج برگرفته از تفكر اسلام ناب محمدي است و پيام آن به مستضعفين جهان دوري از ظلم ستيزي است.

نماينده مردم همدان وفامنين در مجلس شوراي اسلامي  افزود: ايران در اوج  قدرت  به مذاكره با قدرت هاي  بزرگ پرداخت و 74 درصد  از مردم آمريكا نيز خواستار مذاكره با ايران بودند  و تفكر بسيجي موجب مقاومت ملت ايران در 34 سال گذشته در برابر زياده خواهي هاي دشمنان شد.

حمايت قاطع مجلس از تيم مذاكره كننده هسته اي

خجسته با اشاره به اينكه  آمريكا با مذاكره با ايران به دنبال از بين بردن جريان مقاومت در منطقه خاورميانه است، بيان داشت: خون شهداي انقلاب اسلامي  باعث شد ايران اكنون در اوج قدرت قرار گيرد  و مجلس از تيم مذاكره كننده ايران با قدرت هاي بزرگ حمايت قاطع مي كند.

وي  ادامه داد: هر جا تيم مذاكره كننده ايران از اصول انقلاب اسلامي عدول كند مجلس شوراي اسلامي وارد ميدان شده تا سياست ها را به اصول اوليه انقلاب باز گرداند و 150 نفر از نمايندگان مجلس بسيجي بوده و  به دنبال احقاق حقوق هسته ايران هستند.

نماينده مردم همدان وفامنين در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه  تفكر بسيجي محور  مديريت استان قرار گيرد، افزود: مردم استان مديران خموده ، بي حال را نمي خواهند بلكه خواستار  مديراني تحول گرا، خستگي ناپذير و با تفكر بسيجي هستند .

فرمانده سپاه ناحيه همدان  نيز در اين مراسم با اشاره به اينكه  18 قشر در ساختار بسيج فعاليت دارند، اظهار داشت: همايش بسيجيان استان  نشان دهنده تجديد بيعت با رهبر معظم انقلاب اسلامي است و همه بسيجيان چه از نسل دوم و چه سوم در راستاي تحقق خواسته هاي رهبري قدم بر مي دارند.

از مسئولان بسيجي كه در اين مراسم حضور داشتند مي توان به  فرماندار شهرستان همدان، سر پرست معاونت سياسي امنيتي استانداري همدان و ديگر مسئولان رده هاي مياني  اشاره كرد . گرچه مقرر بود برادر شهيد حسن صوفي كه اكنون در صدا وسيماي  جمهوري اسلامي ايران در حال خدمت است سخنران مراسم باشد اما وي نتوانست خود را به همدان برساند و امير خجسته كه مقرر بود در شهر فامنين در جمع بسيجيان صحبت كند به ايراد سخن در بين بسيجيان همداني پرداخت.

 در پايان مراسم تعدادي از منتخبان بسيجي تقدير شدند.