قم - خبرگزاری مهر: مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: تیم ما با تداوم موفقیت‌های خود قطعا قهرمان نخستین دوره لیگ بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های کشور می‌شود.

علی خوشرفتار در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از تمام بازیکنان و عوامل تیم به سبب تعصب و همت بلندی که دارند و با انگیزه و آماده در تمرینات تیم بسکتبال با ویلچر ایثار حضور یافته و به دنبال موفقیت این تیم هستند صمیمانه تقدیر می کنم.

وی ادامه داد: این تیم بیش از آنکه با هدف رقابت تشکیل شده باشد با انگیزه تداوم و تقویت رفاقت ها و دوستی ها بین عزیزان جانباز و معلول فعالیت خود را آغاز کرده و این نزدیکی و همدلی موجب شد ما در عرصه رقابت نیز یک مجموعه موفق باشیم.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم بیان داشت: امسال برای نخستین بار مسابقات بسکتبال با ویلچر لیگ نخاعی های کشور برگزار می شود و خوشبختانه تیمی که به نمایندگی از باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم در این رقابت ها حضور یافته با اقتدار برای قهرمانی پیش می رود.

وی در ادامه با بیان اینکه تيم بسکتبال با ويلچر نخاعي هاي ايثار قم به ششمین پيروزي متوالي خود در مسابقات ليگ قهرماني کشور دست يافت، افزود: تيم ما در ششمین مسابقه خود در چارچوب رقابت هاي ليگ بسکتبال با ويلچر نخاعي هاي کشور موفق به شکست بسکتبال با ويلچر ایثار تهران (ب) شد و اين تيم مدعی را 51 بر 46 شکست داد.

خوشرفتار اضافه کرد: علاوه بر تيم بسکتبال با ويلچر ايثار قم که يکي از باشگاه هاي مطرح حاضر در مسابقات ليگ برتر بسکتبال با ويلچر باشگاه هاي کشور است و در ليگ نخاعي ها هم شرکت کرده، تيم هاي بسکتبال با ويلچر ايثار تهران (الف)، ايثار تهران (ب)، ايثار کاشان و جانبازان البرز نيز در اين پيکارها با يکديگر مسابقه مي دهند، در حالي که هم اکنون تيم ايثار قم با شش پيروزي در صدر قرار دارد.

نتايج بازي هاي تيم ايثار قم در هفته هاي اول تا ششم ليگ نخاعي هاي کشور:
ايثار قم 60- 54 ايثار تهران (ب)
ايثار قم 51- 42 ايثار تهران (الف)
ايثار قم 53- 28 جانبازان البرز
ايثار کاشان 47 - 53 ايثار قم
جانبازان البرز 41- 47 ایثار قم
ايثار تهران (ب) 46- 51 ايثار قم