تبریز- خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: لغو تحریم ها و توافق هسته ای ایران در سایه تفکر و روحیه بسیجی به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلي آسودي سه شنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان کلانشهر تبریز گفت: بسیج با الگو گرفتن از نهضت عاشورا، پیام هیهات من الذله را درس زندگی خود دانسته و از رفتن زیر بار ذلت پرهیز می کند.

وی در ادامه افزود: بسیجیان توانستند با تفکر خود در برابر توطئه های استکبار جهانی  پیروز شوند و ناکامی دسیسه های دشمنان در فتنه 88 در سایه تدابیر و رهبری های مقام معظم رهبری و روحیه و تفکر بسیجی صورت گرفت.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران کل انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران با روحیه و تفکر بسیجی توانستند تحریم ها و تهدیدهای استکبار جهانی را به فرصت تبدیل و این کشورها را زمین گیر کنند.

سردار آسودي ادامه داد: افزایش بصیرت و معنویت در دل جوانان مخصوصا دانشجویان کشور به برکت این روحیه و تفکر بسیجی به دست آمده است.

وی در پایان تاکید کرد: بسیجیان باید با شعار "ما هرگز زیر بار ظلمت نمی رویم " در هر زمان از آرمانهای انفلاب اسلامی ایران دفاع کنند.

اجتماع بزرگ بسیجیان تبریز صبح امروز (سه شنبه) همزمان با سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی با حضور گسترده نیروهای بسیجی و اجرای رژه و سخنرانی مسولان و فرماندهان بسیج در میدان ساعت تبریز برگزار شد.