شاهرود - خبرگزاری مهر: مسئول روابط عمومی هیئت والیبال استان سمنان با اشاره به برگزاری کلاس ارتقای درجه "یک به ملی" بانوان در سمنان، گفت: این کلاس با حضور "امیدوار حاتمی" عضو کمیته داوران کنفدراسیون آسیا و رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال کشور برگزار شد.

امیر عرب اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری کلاس ارتقای درجه "یک به ملی" بانوان در سالن انقلاب اسلامی شهرستان سمنان اظهار داشت: برگزاری این کلاس نتیجه تلاش‌ها و پیگیری‌های هیئت والیبال استان و موافقت فدراسیون والیبال است..

وی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها به منظور رشد و ارتقای سطح داوری بانوان استان برگزار شده است،  اضافه کرد: حضور مدرسان والیبال، بویژه رئیس کمیته داوران فدراسیون، قطعا به سطح ارتقای کلاس و آموزش‌های علمی و عملی آن کمک شایانی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: طبق مصوبه هیئت والیبال استان سمنان از کلیه بانوان داوری که دارای کارت درجه یک بوده‌اند برای شرکت در این کلاس دعوت شده و خوشبختانه همه آنها در این کلاس آموزشی شرکت کرده‌اند.

این داور ملی والیبال استان سمنان اظهار داشت: امیدواریم برگزاری این کلاس و ارتقای سطح داوری بانوان استان، موجبات حضور هم ‌استانی‌هایمان در مسابقات مختلف فدراسیون والیبال فراهم شود.

در این کلاس آموزش داوری "محمدرضا خالصی" داور بین المللی و رئیس کمیته داوران و "علیرضا یاری" داور ممتاز ملی و دبیر کمیته داوران هیئت والیبال استان سمنان، امیدوار حاتمی مدرس این کلاس را در امر آموزش کمک خواهند کرد.